AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei, Jeg er en oppegående person, med venner og et sosialt liv. Likevel så føler jeg at jeg bryr meg om alt jeg gjør, hvis jeg sier noe og jeg blir konfrontert på en hånete måte, hvordan jeg oppfører meg sosialt, hvilke beslutninger jeg tar og hvordan jeg legger frem ting i form hvordan jeg sier ting. Hvis jeg gjør en håndbevegelse så lurer jeg på hvordan andre tolker det, hvis jeg ikke gjør ditt og datt. Mange tanker som jeg ikke klarer å legge bort, og som jeg bruker å tenke på i ett par dager før nye ting oppstår og ny tenking er i gang. Som person har jeg noe lav selvtillit, men har funnet noen aspekter med meg selv som gjør meg selvsikker (dog ikke 100% da jeg faktisk bryr meg om ALT / de fleste ting jeg gjør). Føler egentlig bare for å lufte hva jeg tenker. Har du noen tips og råd for å slutte å bry meg om alt? Hadde satt veldig pris på det, da det vil hjelpe meg ENORMT. Takk for all innspill Anonymous poster hash: f8132...f97 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Tja, før så hadde jeg en uvane med å si eeehm før jeg svarte.. jeg visste veldig godt hva jeg skulle si, men sa alltid eehm før jeg svarte. Jeg tenkte bevisst på at jeg skulle ikke si ehm før svaret og sakte men sikkert ble jeg kvitt det, jeg fremsto som mer sikker når jeg ble stilt spørsmål. Kanskje noe du kan gjøre også, tenke over ting og prøve å unngå det ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Løfter denne... Anonymous poster hash: f8132...f97 Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hva er alderen din? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Kan det være at du er veldig redd for å gjøre noe galt, og derfor henger deg opp i det når du føler at du har gjort noe som kan oppfattes som "galt"? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, om du evt. har psykiske plager eller ikke (tviler uanZ sterkt på dette), men beste rådet jeg kan gi er bare gi rett og slett f**n i hva andre syns og lev ditt liv slik du ønsker det og vær glad og gjør ting som gjør deg glad. Jeg var sånn som deg en liten periode, det kan være noe som kommer og går, kanskje du er i en litt spesiell situasjon jeg vet ikke, men drit i alle de andre og bare ha det gøy. Ikke ta livet seriøst for det er for kort for det greiene der. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå