xClaymanx Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 mange som jukser på hz ja. Samsung har lenge operert med 800hz Har selv 200hz på min Sony tv, dette vil jeg påstå er "legit" da dette er for 3d funksjonaliteten. Man ser lett forskjell på en 50/60hz billigtv og en som er 100hz+ selv på elkjøp sin akvarie demo. 50hz nærmest hakker litt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 mange som jukser på hz ja. Samsung har lenge operert med 800hz Har selv 200hz på min Sony tv, dette vil jeg påstå er "legit" da dette er for 3d funksjonaliteten. Man ser lett forskjell på en 50/60hz billigtv og en som er 100hz+ selv på elkjøp sin akvarie demo. 50hz nærmest hakker litt. Bare å koble opp en PC og se hvor mange hz du får lov å sette, det Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) sant nok Tror de fleste tv'er begrenser seg til 100hz over hdmi om jeg ikke tar helt feil nå.. Endret 22. oktober 2015 av xClaymanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå