Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 underveis... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Liker hvordan du her bruker elementene (V1) To fly med forskjellig fokus forsterker historien. Omgivelsene får også såpass plass at det skaper den gode rammen rundt det hele . mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Liker hvordan du her bruker elementene (V1) To fly med forskjellig fokus forsterker historien. Omgivelsene får også såpass plass at det skaper den gode rammen rundt det hele . mvh Ibn Hei Ingvald ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Det var meningen å få med begge flyene og med to forskjellige selskaper. Ventende på å forlate regnværet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ut på tur igjen!? Likte best V1 her. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Tror jeg foretrekker selskapet i forgrunnen framfor kuvogna i bakgrunnen på V1. Litt artig komp. Min favoritt blir V2 der jeg er litt inne på tanken av en beskjæring under den smale lyse stripa. Men skriv nå gjerne det på min smakskonto. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene og Roar !! Nei jeg er ikke på noen ny tur nå , det er fremdeles mye bilder fra sommerens turer. Så det blir vel kanskje flere fremover. Angåede beskjæring på v2 , mentes det å kutte over de blanke naglene på flymotoren ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg