ParPefy Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 HeiHÅ Har tidligere laget annonser ved hjelp photoshop -> gif og nå i det siste har det gått i html5 annonser med adobe edge animate. Men nå er det responsive annonser som står på trappene. Så er det noen her som har en god fremgangs måte på dette? Eller noen template filer på slikt? Evnt noen rammeverk som er gode på å håndtere responsive annonser. Takk Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei Jeg blir veldig overrasket om noen vet om noe bra for dette som ikke innebærer koding. Det kan være Adobe har noe her http://www.adobe.com/no/marketing-cloud.html ? Lenke til kommentar
ParPefy Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Koding er ingen hindring(håper jeg) Men hadde vært knall med litt start hjelp. Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Koding er ingen hindring(håper jeg) Men hadde vært knall med litt start hjelp. Så bra! Mente ikke å være nedlatende altså, ser at det kan tolkes slik... Da ville jeg sett på litt forskjellige responsive rammeverk. Kanskje også sjekke ut noen SVG biblioteker, og noen javascript canvas libs? Har du jobbet men noen slike før? Lenke til kommentar
ParPefy Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Tolket det ikke slik Har jobbet med foundation og bootstrap før, men blir vel litt tung dra ned disse for å lage en "liten annonse". Har ikke jobbet med noen svg bibs før, har sett litt på bonsaijs men har veldig lite erfaring med javascript. Litt rart det ikke finnes noe egne rammeverk til kun dette med annonseproduksjon. Skulle tru dette var blitt mer populært nå. Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tolket det ikke slik Så bra Litt rart det ikke finnes noe egne rammeverk til kun dette med annonseproduksjon. Skulle tru dette var blitt mer populært nå. Enig! Kanskje noen må lage det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå