hekomo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg hadde heller ikke tatt imot en "altfor god gave" fra en vilt fremmed person på gaten. Er det for godt til å være sant, er det noe som ikke stemmer. Vik fra meg. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg hadde heller ikke tatt imot en "altfor god gave" fra en vilt fremmed person på gaten. Er det for godt til å være sant, er det noe som ikke stemmer. Vik fra meg. I en annen video har ikke folk noe problem med å velge en sjokoladebit framfor en sølvmynt Jeg hadde vært mer skeptisk til å spise en sjokoladebit fra en villt fremmed enn å få en sølvmynt Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg hadde heller ikke tatt imot en "altfor god gave" fra en vilt fremmed person på gaten. Er det for godt til å være sant, er det noe som ikke stemmer. Vik fra meg. I en annen video har ikke folk noe problem med å velge en sjokoladebit framfor en sølvmynt Jeg hadde vært mer skeptisk til å spise en sjokoladebit fra en villt fremmed enn å få en sølvmynt En sjokoladebit har svært liten verdi. Det er lite sannsynlig at man f.eks. får overlevert tyvegods el.l. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg hadde heller ikke tatt imot en "altfor god gave" fra en vilt fremmed person på gaten. Er det for godt til å være sant, er det noe som ikke stemmer. Vik fra meg. I en annen video har ikke folk noe problem med å velge en sjokoladebit framfor en sølvmynt Jeg hadde vært mer skeptisk til å spise en sjokoladebit fra en villt fremmed enn å få en sølvmynt En sjokoladebit har svært liten verdi. Det er lite sannsynlig at man f.eks. får overlevert tyvegods el.l. Du tror det er det folk bekymrer seg for? En fyr som filmer at han overleverer tyvegods? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg tror (vet) at folk blir skeptiske når de blir lovet store verdier for ingenting. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg tror (vet) at folk blir skeptiske når de blir lovet store verdier for ingenting. Men de har jo ingen anelse om at den har noe verdi en gang..De fleste tror jo den er verdt 5 dollar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå