Eriksendrul Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har sett reklame for nytt pizza restaurant rundt om kring. Blir ikke dette litt for dumt ? http://peppenospizza.no Altså, Peppenos pizza, Ikke Peppes Pizza. Tlf nr er også nesten det samme. 22 22 55 55, 22 22 77 77. Irriterende hvordan noen skal prøve og ta til seg penger ved og spille på andre sin suksess Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dette er intet mindre enn skamløs reklame fra din side. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dette er intet mindre enn skamløs reklame fra din side.I så fall så hadde han sikkert tatt seg flid nok til å skrive riktig nummer. Ontopic: Ja, det blir litt dumt. JEg lurer på om jeg skal skifte fornavn til Ola og starte et bilverksted som heter Motor Ola. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Hjemmesidedesignet er heller ikke direkte ulikt inspirasjonskilden. Uansett, de som hisser seg opp over dette burde ta en titt her: https://www.flickr.com/photos/intranation/sets/72157600334242858/ EDIT: Postet linken før jeg fikk tatt en titt på galleriet, det var alt for lite innhold til å dekke det enorme mangfoldet av jalla fried chicken man finner i London. De fleste logoene og navnene er visstnok laget av samme mann. Endret 21. oktober 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ontopic: Ja, det blir litt dumt.JEg lurer på om jeg skal skifte fornavn til Ola og starte et bilverksted som heter Motor Ola. https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_vs._MikeRoweSoft Microsoft vs. MikeRoweSoft was a legal dispute between Microsoft and a Canadian Belmont High School student named Mike Rowe over the domain name "MikeRoweSoft.com". Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Synes det blir litt dumt ja. Noe av den grad er vel straffbart for brudd av Trademark? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har startet min egen burgersjappe: www.mcronalds.no "I'm enjoyin' it!" som vi sier hos oss. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Synes det blir litt dumt ja. Noe av den grad er vel straffbart for brudd av Trademark? Det reguleres av varemerkeloven og/eller markedsføringsloven. Det er mange nyanser, så jeg skal ikke si akkurat hvor sterk saken til Peppes pizza er, men jeg tror ikke Peppenos pizza kommer til å eksistere så lenge under det navnet. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har startet min egen burgersjappe: www.mcronalds.no "I'm enjoyin' it!" som vi sier hos oss. Server not found Jeg prøver igjen litt senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå