Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tips: Kjekt program til å kontrollere båndbredde

Anbefalte innlegg

Med dette lille program kan man kontrollere hastigheten til opplasting og nedlasting. Det er et veldig kjekt og nyttig verktøy for P2P brukere men også hvis du vil f.eks spare litt båndbredde til surfing mens du laster ned i bakgrunnen. Mulighet for å kontrollere båndbreddebruk for programmer enkeltvis. Oversatt til norsk også :)

[url="http://www.homeqos.com"]DU Super Controler[/url]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BRA program, har hat det i snart ei uke, og jeg må si at det fungerer fint! Har brukt det på DC og jeg må si at det er et bra program for de som har ADSL her hjemme. Det som er enda bedre, er at manualene og forklæringene står på norsk. Det gjør det enda enklere å bruke! Jeg er meget fornøyd, er du? :mrgreen:
Lenke til kommentar

Netlimiter er faktisk veldig dårlig til å styre download. Hvis du begrenser til 10K/s så laster den ned i full fart i 5 sekunder og så stopper den helt opp neste 5 sekunder. Det går bedre med å styre upload derimot

Endret av Aireal
Lenke til kommentar
Netlimiter er faktisk veldig dårlig til å styre download. Hvis du begrenser til 10K/s så laster den ned i full fart i 5 sekunder og så stopper den helt opp neste 5 sekunder. Det går bedre med å styre upload derimot

Hvorfor vil du spare på download? :lol:

Funker fint å låse download med netlimiter her. Men du får vel ikke så mye mer ustabil linje enn ADSL :p

Lenke til kommentar

Som nevnt av andre her så er DU Super Controler et veldig bra program. Har brukt det i cirka en uke nå og jeg kjempe fornøyd! Man har full styring på download/upload fra forskjellige peers og man samtidig bruke programmet som et overvåkningsprogram av tcp/ip protokellen.

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

Angående netlimiter så prøvde jeg det i går med resultat at all inet tilgang forsvant. fjernet programmet men fremdeles like ille. måtte fjærne TCP/IP og reinstallere for å få opp maskina igjen. ikke sæli overbevisende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...