Sverre K Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei noen som vet hvordan jeg får to soldater til og bli med og kjøre denne bilen som står i garasjen? på tomta hvor jeg ødela granatkastere.den ene soldaten følger jo ikke etter til garasjen. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Sleng inn et screenshot så jeg skjønner hvor det er snakk om, eller send meg det på mail. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 prøve å gå bort til ham, og "dytte" ham? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hvis det er den banen jeg tror det er med amerikanerne så var jeg borte og knerta den siste mortaren og når jeg kom tilbake så satt de to (eller 3) løk-huene i bilen og bare venta på meg. Sikker på at du har tatt den siste mortaren da? (hvis det er den banen da riktignok) Lenke til kommentar
eplemanden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 du må drepe alle tyskerne på plassen. så sette de seg automatisk inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå