ZyraX Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har rammen noe og si for hvor høyt du kan klokke cpu??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ikke nødvendigvis, ved multiplierklokking spiller ikke rammen noen rolle. Ved FSB-klokking er rammen med å bestemme hvor høy FSB du kan nå, avhengig av hvilken FSB:RAM divider du bruker. Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Takk for raskt svar. jeg har bare 2x512 apacer pc 2700. De er ****** sugene kan nesten ikke klokke noenting. Har et msi k7n2 hovedkort,men problemet i dag er at rammen er dyrere enn selve hovedkortet om du skal ha noe bra,litt sykt synes jeg men sånn er det. Tror du jeg hadde fått solgt rammen min hvis jeg hadde lyst på ny ram. Eller lønner det seg rett og slett ikke??? Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Hvordan finner man ut om det er ram eller hovedkort som gjør at pcen restarter seg når man klokker???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå