Flames Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Hei, Jeg har tenkt på vannkjøling.. Og jeg har planlagt å kjøpe vannkjøling som en liten julegave til meg selv, men.. Jeg trenger dere til å hjelpe meg her.. Jeg har veldig lyst på et sett fra AC, da jeg har sett flere kjøpt dette og det er et ufattelig rått sett. Både ytelsen og utseendet er bra mener jeg. Så, kan noen av dere sette opp ei "handleliste" til meg ? Da mener jeg hva jeg trenger til dette settet.. Det jeg skal kjøle ned er en Xp2800, et gf4 4600ti og et a7n8x deluxe. Håper at dere kan hjelpe meg, og sette opp hva jeg trenger av slanger/klemmer osv. (Og hvordan fikser jeg slik at pumpa starter samtidig som resten av pc'en ?) Takk på forhånd edit: Det blir muligens nytt kabinett og (antageligvis et svart pc7 fra Lian Li) men jeg vil holde meg rundt om en 3000kr for vannkjølinga. Endret 13. november 2003 av [email protected] Lenke til kommentar
§xs§ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei! Vist du går inn på her http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=168829 så ser du lenger nere i traden at "jonas22282460" har skrevet eit liste der! Ka sje den ser hyggelig ut? under 3000 i vertfal! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Dette var jo noe slikt jeg tenkte meg, bare en slik tank som man monterer oppe i kabinettet! Men det så virkelig bra ut.. Bare legge til en annen tank og brakett + viftegrill :nice: Endret 13. november 2003 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå