Gå til innhold

Spørsmål om Sunny Beach/Ayia Napa

Anbefalte innlegg

Er en 22 år gammel mann, blir 23 neste sommer. Har tidligere vært på guttetur i Alanya og Magaluf, og har lyst på én slik tur til. Derfor føler jeg at jeg ikke kan vente noe lenger enn til neste sommer. Skulle veldig gjerne dratt til Magaluf igjen, men har følelsen av at det er få der som er eldre enn 20/21 maks.

Har sett på Sunny Beach og Ayia Napa, og har fått litt forskjellig inntrykk av stedene i forhold til alder. Får fra enkelte hold inntrykk av at stedene har et bredere alderspreg enn f. eks. Magaluf og Kos (som jeg har fått inntrykk av at har en veldig ung gjennomsnittsalder), men får fra enkelte hold inntrykk av at disse stedene også har en generell veldig ung gjennomsnittsalder på de som er der for å feste. Lurer derfor på om noen som enten har vært på disse stedene, eller som vet godt om dem, kan bekrefte eller avkrefte noe av dette? Jeg kan tåle å være i øvre sjiktet av aldersgjennomsnittet der jeg evt. drar, men vil på død og liv unngå steder hvor jeg kommer til å være minst 2-3 år eldre enn så og si alle rundt meg. 

Takker for svar og all hjelp jeg måtte få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...