Torhild Jansen Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Sol og regn. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Noen ganger fremstår naturen som den beste "billedhugger" og presenterer moderne skulptur for den som har aua med seg og vil se og kanskje også som her forevige. Skulle jeg pirke litt her så ville jeg tatt en beskjæring til venstre slik at den lys grønne busken i venstrekanten forsvant. Den trekker grunnet sin plassering lett litt oppmerksomhet bort fra helheten og så ville "skulpturen havne litt mer i det gyldne snitt om det er viktig. Bare litt sånn følelse jeg fikk. Noen ganger tenker jeg at kanskje pirker jeg litt for mye? Men jeg har det med å tenke litt høyt og skrive det ned og så får fotografen heller bli litt irritert eller vurdere om det har noe for seg. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Noen ganger fremstår naturen som den beste "billedhugger" og presenterer moderne skulptur for den som har aua med seg og vil se og kanskje også som her forevige. Skulle jeg pirke litt her så ville jeg tatt en beskjæring til venstre slik at den lys grønne busken i venstrekanten forsvant. Den trekker grunnet sin plassering lett litt oppmerksomhet bort fra helheten og så ville "skulpturen havne litt mer i det gyldne snitt om det er viktig. Bare litt sånn følelse jeg fikk. Noen ganger tenker jeg at kanskje pirker jeg litt for mye? Men jeg har det med å tenke litt høyt og skrive det ned og så får fotografen heller bli litt irritert eller vurdere om det har noe for seg. Roar Takk for kommentaren, du har så mange interessante "pirk" som jeg setter stor pris på, og som jeg håper du fortsetter med når du har tid og lyst ... hilsen Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg