Rita Synnøve Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Nysgjerrig. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Litt av et nysgjerrig blikk på denne måren ! (tror det er mår) Godt fanget som det heter på fagspråket. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Kjempestilig bilde dette Helt greit med greinene i forgrunnen egentlig med tanke på blikket-kontakten. -Frode Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Litt av et blinkskudd! Kjempebra med blikkontakten! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Tittei luringen. Der traff du blinken. Flott øyekontakt mellom kvistvirvaret. Modellens naturlige miljø skal så absolutt med som her, men det skal kanskje litt trening til for likevel å unngå ting som er negativt for perspektiv og spenning. Ikke alltid nødvendig å ta pirkeriet mitt til følge, men nevner at jeg ser ei grein rett ut i øvre høyre hjørne og ville tatt Ca. 1 til 1,5 cm av høyrekanten og finne et område uten element eller linje med hjørneutgang. 2 mm. ute av hjørnet holder faktisk. Men i dette tilfellet er det kanskje bare meg som reagerer på det i og med at det er så mange kvister i det området. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Dette må man jo si er et flott blinkskudd og et bedårende blikk. Meget godt fanget hvor beskjæring, farger og skarphet er meget bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg