Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Var det slak oppoverbakke? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Den var vell mer en slak, og rimelig lang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 1 stk lang en ja. Flere enn meg som er latterlig imponert over det Holst Enger gjør? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 De andre selskapene har vist alt begynt å sikle på ham. Iimponert ja. Ikke minst morrsomt, fryktelig hyggelig for Norsk sykkelsport. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Så ut som om han må ut og ta luft nesten 400 meter fra mål. Lykke til med det etter TDFs lengste etappe i svak motbakke. Når opptrekket ikke fungerer skikkelig, tror jeg det er bedre om de utnytter andre lag langt mer enn de gjør. 1 km fra mål gikk Katusha i front med 1 mann foran Kristoff. De mangler minst en man i det toget for at det skal holde inn. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Det er det katowa alltid har slitt med ift Kristoff. De burde drite i å kjøre før 1 km igjen til mål med et halvt spurtlag. Kan ikke spurte oppover i 300 meter. Blir ganske kokt da. Kristoff burde jo også vite dette og ikke sitte som nr2 når det er 1 km igjen. Burde ikke "eksperten" av en stefar vite dette, han som alltid skal synse hva som er best i en spurt? Han burde jo ha en finger med i spillet på hvordan spurten i laget skal foregå. EDIT: Jeg sa et halvt spurtlag, men i går var det såvidt jeg husker bare Guarnieri som kjørte med Kristoff på hjul. Ved 3 km igjen så tok han luft, og hjalp Kristoff i en god posisjon. Sier seg selv at Guarnieri burde fokusere på å finne andre hjul og ikke kjøre selv. Det er jo aldri optimalt at Krisfoff må vente til de andre spurterne har passert han for å åpne spurten. De må ha mer tålmodighet. Endret 6. juli 2016 av hfthomas Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Teori og praksis er ofte to forskjellige ting å få til. Nå hører det også med at siste opptrekker til Kristoff henger bakerst i feltet med skade. Husker ikke hva han dansken heter i farten. Slik ståa er nå kan det nesten hende Kristoff er bedre om han "snylter" på hjulet til et annet lag enn å bruke sitt eget i spurten. Endret 6. juli 2016 av archongamer Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Når man alltid sitter med for lite mann for langt fra mål, så går det jo på å lære av feil. Greit at det er en teori jeg kommer med, men de er jo alltid litt for utålmodige. Er ikke sjelden Kristoff må vente etter mannen foran er brukt opp for å så spurte igjen. Det er naturlig nok ikke optimalt. Det vitner om en mangel på evne til å improvisere, fordi man er låst til et oppsett. Holst Enger virker som å ha denne improvisasjonen i orden, kanskje fordi han vet at han er avhengig av seg selv. Han hadde kanskje gjort bedre med Mørkøv, men basert på mange av de andre spurtene han har bommet sånn på, så vet jeg ikke om det hadde spilt så stor rolle. Kan jo ikke skylde på at Mørkøv er "ute", fordi dette skjedde jo i fjor og. Det har jo vært flere mann for Kristoff noen ganger før, men da har de bare begynt å kjøre enda tidligere. Kristoff har til og med sittet før km merket foran i feltet og lurt på hvor alle ble av. Heldigvis var dette så langt før mål at han kunne få et hjul igjen og faktisk vinne. Som oftest skjer dette i en dum avstand fra mål, og Kristoff må enten gå, eller vente til et annet hjul kommer forbi og miste momentum. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 I dag skjer det vel lite med norske øyne. Kanskje Breen prøver seg i et brudd igjen? Med Sagan i gult, skal det vel mye til for at et brudd får lov til å gå. Ser heller fram mot morgendagen. Håper Katusha har fått styr på når de skal ta føring med sine 2/sin ene mann på slutten. Jeg håper selvsagt på Holst Enger også, men jeg tror det er viktigere for selvtilliten til Kristoff og Katusha med den etappeseier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Er fort et brudd som går inn i dag. Spørs hvor mye de 9 som er i bruddet får til hovedfeltet. Om feltet tar dem inn igjen har jo Eddy en sjanse om beina er gode. Ellers satt jeg lenge og vurderte både Pauwels og Gautier inn på Tourmanager-laget mitt. Droppet dem begge og satte inn Dan Martin i stedet. Tar rennafart med hodet i veggen der altså. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Majka tar vel denne nå? Tydeligvis ikke. Endret 6. juli 2016 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Er så håpløst at jeg glemte van Avermaet på Tourlaget mitt ^^ You said it Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 De Gendt, Majka og Purito på Manager-laget. Tror aldri jeg har flakset inn poeng på en sånn måte før. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hadde bare Majka. Martin ble vel nr 6 så fikk ok der og. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Kristoff ble vel egentlig sluppet på et greit tidspunkt - men han har ikke bena til å slå Cav. Cav er imponerende. Vi får satse på at han får tømt litt saft ut av dem i fjellene nå.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg er imponert over Cav. Jeg trodde ikke at han hadde en skikkelig TDF-sesong til i seg. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Basert på tidligere i sesongen så trudde jeg ikke Cav var der. Vanvittig! For en spurter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Likte ikke Cav før. Liker'n nå. Råe spurter han har om dagen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Cav er fryktelig imponerende om dagen. Da han kjørte for HTC var det ikke like imponerende, da hadde han alltid et tog på 6-7 ryttere som slapp ham perfekt hver gang. Nå vinner han som han vil dersom han er med siste km, selv uten opptrekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå