Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Rimeligste byggevarer til oppussing - hvor ?

Anbefalte innlegg

Skal totalrenovere leilighet. Hvor finner jeg rimeligst:

- flis

- fibo-trespo plater

- parkett

- listverk

- maling til tak, vegg, listverk

- baderomsinteriør, dusj, vegghengt do

Bør også være kvalitet (spesielt på baderom) og ikke lang ventetid. Min tanke er å kjøpe så mye som mulig på IKEA og så supplere med det vi må ha andre steder.

Dette er i Moss/Vestby regionen, så de fleste forhandlere er i grei avstand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coop Obs bygg er et greit valg for de som liker nettopriser og misliker å prute.

Men gå innom ditt nærmeste byggevarehus av en annen kjede og si at du skal totalrenovere, spør om de har noen gode kundeavtaler som gir rabatt, og vips har du kanskje opptil 40% rabatt på trelast og plater, og ikke fullt så mye på lim og skruer. Da kan du komme ut på samme nivå eller lavere enn Obs bygg. 

Ellers er det lurt å følge med på kampanjer - kjøper man ting "riktig" uke, kan du både hos Obs og andre spare store penger i forhold til de ukene det ikke er kampanje på varen. NB: Om du allerede har en avtale som gir 40% rabatt, får du neppe rabatt på kampanjeprisen. Kampanjen betyr i praksis at alle, ikke bare de med avtale, får rabatt den uka.

Lenke til kommentar

Vi pusset opp badet tidlig i år og gikk for fibo trespo, kjøpte da på coop obs når det var tilbud. Lurer på om vi fikk halv pris jeg. Baderomsmøbler og dusj kjøpte vi på megaflis. Ikke sinnsyk kvalitet men fungerer helt fint til en latterlig lav pris. Speilskap kjøpte vi på ikea til også en fin pris.

Ble ca 20 000 for ett bad på 4kvm ca. Da ble alt arbeid utført av meg og familie..  

Lenke til kommentar

Enig i Bauhaus. Bor i Vestby og har egentlig funnet de så billige før. Men de var ganske rimelige på en del varer nå. Spesielt maling. Tror også fibo-trespo var ganske rimelig der.

Parkett derimot var utvalget dårlig og ikke noe spesielt billig. Var på byggmakker, der kostet det meste 1000 kr m2. Det rekalibrerte mine oppfatninger der jeg trodde at rimelig parkett var 2-300 kr m2. Da ble plutselig f.eks. Fargerike sine parketter til 5-600 ikke så galt.

Lenke til kommentar

Enig i Bauhaus. Bor i Vestby og har egentlig funnet de så billige før. Men de var ganske rimelige på en del varer nå. Spesielt maling. Tror også fibo-trespo var ganske rimelig der.

Parkett derimot var utvalget dårlig og ikke noe spesielt billig. Var på byggmakker, der kostet det meste 1000 kr m2. Det rekalibrerte mine oppfatninger der jeg trodde at rimelig parkett var 2-300 kr m2. Da ble plutselig f.eks. Fargerike sine parketter til 5-600 ikke så galt.

Rimelig 3 stavs parkett får du på obs bygg til 169.- per m2.

Jeg la den på barneromma og er veldig fornøyd med den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...