billythekid Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Kjører mine twinmos/winbond Ch-5 på 2-2-2-11 med 1.9v nå, er ikke det ganske bra timings? så blant annet formann gjorde dette har aldri sett at noen har det siste tallet så høyt alså 11, og jeg har slitt feks med 2-3-3-6 har jeg ikke klart før skal jeg si meg fornøyd med dette? Endret 13. november 2003 av billythekid Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Kjører mine twinmos/winbond Ch-5 på 2-2-2-11 med 1.9v nå, er ikke det ganske bra timings? så blant annet formann gjorde dette har aldri sett at noen har det siste tallet så høyt alså 11, og jeg har slitt feks med 2-3-3-6 har jeg ikke klart før skal jeg si meg fornøyd med dette? hmm Aida nekter å kjøre minne testene står bare score 0 heh er 1.9V farlig? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 er det ikke heller snakk om 2.9 volt når det gjelder ram? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Test selv hvilken tRAS som gir høyest ytelse, på nForce2 med høy FSB er det gjerne 11. De andre er så raske som det er mulig med dagens RAM. Endret 13. november 2003 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hmm.. Hvordan får man testet minnet med Aida? Finner ingen måte jeg får gjort det med det,i Sisoft Sandra får jeg det til men ikke med Aida. :gretten: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hmm.. Hvordan får man testet minnet med Aida? Finner ingen måte jeg får gjort det med det,i Sisoft Sandra får jeg det til men ikke med Aida. :gretten: Trykk på Benchmark/Ytelsestest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå