Oeystein Radich Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Haflundsøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Flott speiling av flystriper og andre lette slør fra himmel. Høstfarger kommer godt fram i et ellers velkomponert bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Fint lys og speiling. Kunne tenkt meg å sett litt mer av forgrunnen, evt kuttet stubben helt bort Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Nydelig speiling og herlige farger! Er litt tvilende tl stolpen, sier som Kjell Stian.. Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Flott speiling av flystriper og andre lette slør fra himmel. Høstfarger kommer godt fram i et ellers velkomponert bilde. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Fint lys og speiling. Kunne tenkt meg å sett litt mer av forgrunnen, evt kuttet stubben helt bort Har en versjon av litt mer forgrunn og mindre stokk også. Fine på hver sin måte. Takk for hyggelig kommentar og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Nydelig speiling og herlige farger! Er litt tvilende tl stolpen, sier som Kjell Stian.. Takk for hyggelig kommentar og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 her står jeg tre meter lenger bak og har en jevnere og mer diskre forgrunn en første versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg