Joachim_F Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Alle stemmesøkene dine er lagret.Hør opptak av alt du har søkt på med «OK Google» Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 chilling implications. Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Var ikkje lite statistikk der inne, nei... Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bra de er såpass åpne om det. Regner med at også Apple er like åpne. Noen som vet hvor jeg finner mine Siri-søk? 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Dette brukes til voiceprinting, og gudene vet hva de har tenkt å bruke den profilen til. Det eneste jeg vet er at alt som kan misbrukes av informasjon vil historisk sett bli misbrukt, og historien har en lei tendens til å repetere seg. Google er mistenkelig likt Stasi 2.0 fordekt igjennom utallige innsamlingspunkter. Prøv å telle dem. Android driver også å lekker GPS-info. Irisen din som mobilene begynner å gå etter er enda bedre på å identifisere deg unikt enn fingeravtrykk. https://en.wikipedia.org/wiki/IrisCode Det kreves ikke annet enn et høyoppløselig kamera for å identifisere deg uten at du er klar over det. Jarle var tidlige ute https://youtu.be/hsh22juGcFk 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Min logg var hovedsaklig fra appen "Out of milk", så det var opptak av meg som sier "Pa-pri-ka" og slike spennende ting. Men det var også opptak som helt tydelig var tatt opp med uhell. Kanskje interessant at det bare var en brøkdel av de gangene jeg har brukt "Out of milk" som lå i loggen. Det som er ekkelt, er hvis f.eks. Google, Microsoft eller Apple kom i konflikt med f.eks. en høytstående politiker som har brukt deres telefon over en viss tid, og hvilke muligheter som oppstår dersom teknologien tilpasses ondsinnet bruk. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hmmmm, må si at det var svært lite inne der hos Google. Eneste listen som hadde innhold var YouTube loggen min, ellers var Android telefonen min ikke registrert... Mulig at den er for gammel dog. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hadde vært krise om det hadde kommet ut alle forskjellige måter jeg kan spørre om været på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå