Gjest member-296438 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hat sisters....sister hats Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Fotohattegrafen på ferde igjen ser jeg. Ja, var jo iøyenfallende disse to her. Greit å få dem i farger også. Hårfin beregning med å unngå linjer ut i nedre hjørner ser jeg. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Flotte hatter, som liksom ikke hadde vakt spesiell oppsikt (hos meg), dersom det ikke var for kroppene de sitter på, for nå blir det "make sence". Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Iøyenfallende par dette. Fin bakgrunn. Du kunne kanskje hatt med litt mer av juvelene som fanger damenes interesse for balansen i komposisjonen. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Enig med Lassern. Ble kanskje litt mye( ? ) fokus på hattene -Frode Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Eller litt mye fokus på damene, men det kan jeg jo forstå. Bildet var fint det, kunne gjort seg i s/h også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Så - det er det de gjør mens gutta kjører go-kart.. Flott fotografisk fortelling i alle fall, og det er hattene som gjør susen, så jeg mener det er riktig prioritert. Inne på vidda der nord heter det enkelte år: "Nu går det mot vinter, og vi har ingen sommer hatt". Hvorpå den andre svarer, etter en god del betenkning: "Hva skal vi med sommer hatt, når det går mot vinter".. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Kjempelekkert bilde! Råflott! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hatten av for fine kommentarer:-) Hvis noen skulle være i tvil, så var det hattene som fanget min interesse. Viktig og holde fokus når en går gatelangs, og ikke la seg forstyrre av andre element..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg