Gå til innhold

Skodjebruene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig plass som du har vist på en veldig god måte.

Hilsen Rune

Ja dette er en nydelig plass, stopper ofte her og tar en time-out på veg hjem fra jobb. :)

I "gamle dager", før nybrua kom, kjørte jeg daglig over her til og fra jobb.  Utrolig at det gikk, med DEN trafikken og bare ett kjørefelt.

En ser behovet for ny bru, når nybrua ble nedbetalt med bompenger 7 år før tida. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Bridges over (no) troubled water.....

Her falt jeg for v3, med fin dybde. Flotte speilinger i det klare vannet, som du har fått fint frem.

Kunne kanskje sittet og beundret seg selv i vannkanten her.....hvis det ikke allerede er gjort:-)

Lenke til kommentar

Artig komp i V1 der venstresiden blir venstre siden i en sirkel der resten dannes av bru og speiling.

De to neste rett og slett fine høstkomposisjoner med bruspeilinger som ekstra pluss.

V4 er kanskje mest turistinformasjon, men greit å få med det også.

Roar

V2/V3 er begge flotte med den fantastisk speiblanke sjøen, men her blir V1 favoritten med en vri jeg ikke har sett før :)

Mvh Oddmund

Har ikke hørt om de, visste dermed ikke at det fantes slik prakt i landet.

Veldig flott.

Du verden, det var bruene sine det! Bra de er vernet.

Virkelig schwung over komposisjonen på V1.

Liker!

Mvh Fredrik

En fin bildeserie med V1 og V3 som de beste, i nevnte rekkefølge. Kan ikke huske å ha sett bilder av bruene tidligere, så takk skal du ha for presentasjonen.

Vennlig hilsen Ragnar

Nydelige konstruksjoner som jeg ikke kjente til fra før. Velger meg v.2 og 3. Originalen blir litt voldsom i venstresiden og litt snau under, men er samtidig den mest originale. :)

Flotte bilder! V2 og V3 er stueverdig.

-Frode

Bridges over (no) troubled water.....

Her falt jeg for v3, med fin dybde. Flotte speilinger i det klare vannet, som du har fått fint frem.

Kunne kanskje sittet og beundret seg selv i vannkanten her.....hvis det ikke allerede er gjort:-)

Hei gutter! :)

Jeg er helt overveldet over alle de fine ordene jeg har fått for disse bildene i dag. Tusen takk!

De er veldig flotte disse bruene og de er faktisk litt verdensberømte også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelige bilder av bruene , komposisjonen og den nydelige speilingen gjorde v1 til favoritten .

Samt fint lys , flotte farge og masse flotte detaljer.

Et virkelig flott sted å fotografere.

Liker det (bildet og stedet)

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelige bilder av bruene , komposisjonen og den nydelige speilingen gjorde v1 til favoritten .

Samt fint lys , flotte farge og masse flotte detaljer.

Et virkelig flott sted å fotografere.

Liker det (bildet og stedet)

Mvh

Alec

Ja, jeg elsker dette stedet, det er fristedet mitt. Stedet jeg kan stoppe noen minutter på veg hjem fra jobb, bare sitte og kjenne sola varme eller gå og se på det nydelige steinarbeidet. Det er veldig populært blant fotografer av alle slag dette stedet.

Tusen takk Alec for koselig komme tar. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...