Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Skodjebruene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Nydelig plass som du har vist på en veldig god måte. Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Nydelig plass som du har vist på en veldig god måte. Hilsen Rune Ja dette er en nydelig plass, stopper ofte her og tar en time-out på veg hjem fra jobb. I "gamle dager", før nybrua kom, kjørte jeg daglig over her til og fra jobb. Utrolig at det gikk, med DEN trafikken og bare ett kjørefelt. En ser behovet for ny bru, når nybrua ble nedbetalt med bompenger 7 år før tida. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Artig komp i V1 der venstresiden blir venstre siden i en sirkel der resten dannes av bru og speiling. De to neste rett og slett fine høstkomposisjoner med bruspeilinger som ekstra pluss. V4 er kanskje mest turistinformasjon, men greit å få med det også. Roar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 V2/V3 er begge flotte med den fantastisk speiblanke sjøen, men her blir V1 favoritten med en vri jeg ikke har sett før Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har ikke hørt om de, visste dermed ikke at det fantes slik prakt i landet. Veldig flott. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Du verden, det var bruene sine det! Bra de er vernet. Virkelig schwung over komposisjonen på V1. Liker! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 En fin bildeserie med V1 og V3 som de beste, i nevnte rekkefølge. Kan ikke huske å ha sett bilder av bruene tidligere, så takk skal du ha for presentasjonen. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Nydelige konstruksjoner som jeg ikke kjente til fra før. Velger meg v.2 og 3. Originalen blir litt voldsom i venstresiden og litt snau under, men er samtidig den mest originale. 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Flotte bilder! V2 og V3 er stueverdig. -Frode 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bridges over (no) troubled water..... Her falt jeg for v3, med fin dybde. Flotte speilinger i det klare vannet, som du har fått fint frem. Kunne kanskje sittet og beundret seg selv i vannkanten her.....hvis det ikke allerede er gjort:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Artig komp i V1 der venstresiden blir venstre siden i en sirkel der resten dannes av bru og speiling. De to neste rett og slett fine høstkomposisjoner med bruspeilinger som ekstra pluss. V4 er kanskje mest turistinformasjon, men greit å få med det også. Roar V2/V3 er begge flotte med den fantastisk speiblanke sjøen, men her blir V1 favoritten med en vri jeg ikke har sett før Mvh Oddmund Har ikke hørt om de, visste dermed ikke at det fantes slik prakt i landet. Veldig flott. Du verden, det var bruene sine det! Bra de er vernet. Virkelig schwung over komposisjonen på V1. Liker! Mvh Fredrik En fin bildeserie med V1 og V3 som de beste, i nevnte rekkefølge. Kan ikke huske å ha sett bilder av bruene tidligere, så takk skal du ha for presentasjonen. Vennlig hilsen Ragnar Nydelige konstruksjoner som jeg ikke kjente til fra før. Velger meg v.2 og 3. Originalen blir litt voldsom i venstresiden og litt snau under, men er samtidig den mest originale. Flotte bilder! V2 og V3 er stueverdig. -Frode Bridges over (no) troubled water..... Her falt jeg for v3, med fin dybde. Flotte speilinger i det klare vannet, som du har fått fint frem. Kunne kanskje sittet og beundret seg selv i vannkanten her.....hvis det ikke allerede er gjort:-) Hei gutter! Jeg er helt overveldet over alle de fine ordene jeg har fått for disse bildene i dag. Tusen takk! De er veldig flotte disse bruene og de er faktisk litt verdensberømte også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Nydelige bilder av bruene , komposisjonen og den nydelige speilingen gjorde v1 til favoritten . Samt fint lys , flotte farge og masse flotte detaljer. Et virkelig flott sted å fotografere. Liker det (bildet og stedet) Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Nydelige bilder av bruene , komposisjonen og den nydelige speilingen gjorde v1 til favoritten . Samt fint lys , flotte farge og masse flotte detaljer. Et virkelig flott sted å fotografere. Liker det (bildet og stedet) Mvh Alec Ja, jeg elsker dette stedet, det er fristedet mitt. Stedet jeg kan stoppe noen minutter på veg hjem fra jobb, bare sitte og kjenne sola varme eller gå og se på det nydelige steinarbeidet. Det er veldig populært blant fotografer av alle slag dette stedet. Tusen takk Alec for koselig komme tar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg