Far<3 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei! Mens jeg gikk vg2 tok jeg sesjon 1 (på nettet) og feilet såklart med tanke på at jeg er en tynn kar som aldri trener. Men jeg vurdere og gå førstegangstjenesten nå når jeg er ferdig med lærlingtiden min, har endret meg mye siden jeg tok sesjon første gang, har både begynt å trene og lagt på meg litt og slikt. Hvordan blir det med å ta sesjon 1 på nytt, er dette en mulighet. Anbefaler dere meg å gå førstegangstjenesten? Beklager om dette er postet i feil underforum. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei! Mens jeg gikk vg2 tok jeg sesjon 1 (på nettet) og feilet såklart med tanke på at jeg er en tynn kar som aldri trener. Men jeg vurdere og gå førstegangstjenesten nå når jeg er ferdig med lærlingtiden min, har endret meg mye siden jeg tok sesjon første gang, har både begynt å trene og lagt på meg litt og slikt. Hvordan blir det med å ta sesjon 1 på nytt, er dette en mulighet. Anbefaler dere meg å gå førstegangstjenesten? Beklager om dette er postet i feil underforum. Riktig underforum (y) Sesjon kan du ikke få tatt på nytt tror jeg, dessverre. Hadde ringt Forsvaret personell- og vernepliktsenter (03003 mener jeg at er nummeret), forklar situasjonen og hør hva slags muligheter du har. De vil kunne gi deg svar raskt på hva som kan skje videre. Anbefaler å ringe istedet for å sende mail. Personlig anbefaler jeg førstegangtjenesten. Ett år jeg ikke ville ha vært for uten. Får du positivt svar fra FPV så ville jeg ha satt meg inn i mulige tjenester, og hva du synes kunne ha vært noe for deg. Hadde så trent meg opp til den tjenesten. Når du kommer på sesjon 2 bør du virke ivrig og motivert for den tjenesten. Masse lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå