Gå til innhold

Slå av maskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+98123897187934

Ellers så har du en eller annen enhet i pc'en som ikke fungerer 100%. Jeg hadde et lydkort som sperret nedkjøringsrutinene. Da jeg avinstallerte driverne og tok ut kortet så fungerte automatisk nedkjøring.

I Win98 så fungerte nedkjøringen helt fint.

Før så var nettverkskort et problem for mange, men jeg tror at de fleste nettverkskort i dag har gode drivere...

Lenke til kommentar

Har samme problemet jeg og...

Men har blitt vant til og skru av bak nå.

la vær å slå av maskinen? funker for meg hvertfall :]

Begynt og gjøre det jeg også nå!

Eneste problemet med det er når harddisken begyner og defrag...mitt på natten...

Våker fader meg av harddisken, den bråker noe sykt...

Noen som vet hvordan deaktiverer defrag...?

Pleier og laste ned på natten(dc++) så kan vel ikke skru av harddisken eller?...

Lenke til kommentar

Mulig dette er problemet

 

When Windows XP won’t powerdown automatically, the APM/NT Legacy Power Node may not be enabled. To enable this, right-click on the My Computer icon, click Properties | Hardware | Device Manager | View. Check the box labeled “Show Hidden Devices.” If it’s available on your computer, there will be a red X on the APM/NT Legacy Node. Try enabling it and see if this resolves the powerdown problem (Tip from Terri Stratton). Or, to check the other side of the APM/ACPI coin, open the Power Options applet in Control Panel. If there is an APM tab, make sure the “Enable Advanced Power Management Support” box is checked. (MSKB Q313290)

 

Mer her www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm

Lenke til kommentar

Ja, det var litt interessant. Burde hatt en Poll om hvor mangen som slår av maskinen om natten. Og hvor mangen som lar maskinen stå på, og "aldri" slår den av.

 

Jeg er av de som aldri slår av mine maskiner. Hvorfor skal jeg da det. Det gjør jo ikke noe om de står på. Og så trekker de jo ikke så mye strøm at det gjør noe.

 

-Chief-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...