Mariabella Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei, jeg lurer på om hvor får jeg kjøpt Nokian Haka R2 til rimelig pris? I tillegg lurer jeg på om dere vet om steder som selger originale BMW felger til rimelig pris? Dekkdimensjon er 205/55 R16. Ser frem til gode tips, takk. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Dekknor på Alnabru ga meg en god pris, men i en helt annen dimensjon da. Ang. felger har jeg ikke noen konkrete tips. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Dekknor på Alnabru ga meg en god pris, men i en helt annen dimensjon da. Ang. felger har jeg ikke noen konkrete tips. Samme her, følgte ditt tips og kjøpe meg 225/55/17 hakka r2 til rundt 7 lapper e klasse 2014 Endret 20. oktober 2015 av Mr Pepe Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hei, jeg lurer på om hvor får jeg kjøpt Nokian Haka R2 til rimelig pris? I tillegg lurer jeg på om dere vet om steder som selger originale BMW felger til rimelig pris? Dekkdimensjon er 205/55 R16. Ser frem til gode tips, takk. Quattroco på Lillehammer har disse til 1400,- dekket. Dem får nok tak i rimelige felger også. Www.quattroco.com Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Og hvis noen gir deg bedre priser enn dekknor ringer du de og oppgir hvilken pris andre har gitt, de har prisgaranti på dekk Lenke til kommentar
Mariabella Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei, jeg har til nå fått beste tilbud hos ILA dekksenter...er det noen som kan gi bedre tilbud enn dem? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei, jeg har til nå fått beste tilbud hos ILA dekksenter...er det noen som kan gi bedre tilbud enn dem? Hvis du leser innlegget før det du nå skrev vil du se at Dekknor har prisgaranti. Det betyr at de matcher prisen hos ILA dekksenter. Om noen kan gi et bedre tilbud er ellers håpløst for oss å svare på når du ikke sier noe som helst om hva tilbudet er.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Funnet dem i 225-45-17 hos Byttdekk til ca 1400 dekket nå, vurderer handel av de selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå