JacEr Skrevet 19. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Hei. Mine foreldre har gått til nyinnkjøp av maskin med nytt og fremmed operativsystem, så naturligvis er jeg utpekt som den skyldige hver gang noe gjøres anderledes enn i tidligere OS. Da jeg selv heller aldri har brukt windows 8, håper jeg på litt hjelp. -Maskinen insisterer på å ha eller opprette en mailkonto hos MS. Er det mulig å unngå dette? -Hva er W8-alternativet til windows live mail? Når jeg trykker på mail får jeg bare beskjed om å opprette konto hos MS igjen. Andre alternativer? Finnes det lenker hos telenor som lar meg laste ned deres mailprogram, da det er der mine foreldre har bredbånd fra? -Har opprettet to brukere på maskinen, en for mor og en for far. Far kan logge inn uten å måtte bruke passord, det kan ikke mor. Er det mulig å fjerne kravet til passord for pålogging av bruker nr 2? Takk for all hjelp, har ikke fått sett så nøye på annet opsett, kommer sikkert flere spørsmål seinere. Av og til skulle jeg ønske microsoft avsluttet med windows XP. Endret 19. oktober 2015 av JacEr Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2015 Oppgrader til windows 10 med en gang (er gratis når du har windows 8) Ikke vits å lære windows 8 når windows 10 er fremtiden (og enklere i bruk) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå