abze Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei. Hadde mobilen inne for bytte av knust skjerm. De har ikke klart å lime den nye skjermen godt nok. Der er glipe hele venstre side og bunnen av skjermen. Må trykke ned for å få den til å være i flush med kanten rundt glasset. Hvordan går jeg frem for å gjøre det selv? Eller kan jeg prøve å varme opp med hårføner for å få limet mykt nok til å presse ned glasset på plass? Hvis jeg må lime på nytt, hvilken type lim? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Det er ikke brukt lim på noen av Z1-2-3 telefonene. Det er en klebrig pakning som du legger på skjermen før du trykker den på plass. Det vanlige er å varme den opp for å løsne den, men for å få den på plass igjen er jeg ikke sikker på. VIlle nok muligens tatt turen tilbake til der jobben ble utført for å få dem til å ordne opp i arbeidet Lenke til kommentar
abze Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Har gitt opp de, hold dere unna lasermannen AS og mobildoktor.no. Kjøpte superlim, bøyde opp og la noen under og tok på litt lim rundt omkring. Holder fint og godt resultat. Når jeg bøyde opp og fikk sett under, så det for meg ut som pakningen var ødelagt. Lurer på om han forsøkte å bruke den gamle? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Skal ikke se bortifra at han har prøvd den gamle. Kontaktlimet som er på pakningen skal normalt bli ødelagt ved tukling, så ikke usansynelig at han har prøvd nettopp dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå