ParaNode Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei Har et sett med Creative 4.1 høyttalere. jeg får dem pokker ikke til å spille på alle fire høyttalerene.. kan ikke skjønne hvorfor. Tror jeg har sjekka alt av innstillinger, og får fortsatt bare lyd på fronthøyttalere + subben. Noen som kan hjelpe? Btw: lydkortet er et Creative soundblaster 1024. det skal ha støtte for 5.1... Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 kom igjen a, gutta. nown på formuet må vel vite noe om dette? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Kansje du kun bruker 2 kanals lydkilder... Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Norrick: vet ikke helt hva du legger i det, men jeg fikk det til nå. måtte koble ut kabelen som skal være til bak-høyttalerne.... thx anyway : Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 controll panel-->sounds and audio devices--< advanced (speaker settings)-->velg quadrophonic speakers Hva mente du med koble ut kablen til bakhøyttalerene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå