Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen forlatte fabrikker i Bergen hvor man kan filme lovlig? Jeg og en filmgruppe fra skolen ønsker et forlatt sted hvor vi kan spille inn en film. Vi vil ikke ta risikoen av å overtre noen lover og slikt, siden man ikke kan gå inn på andres eiendom osv osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår dere tar dere en dagstur ned til Odda. Nedlagte fabrikklokalene der er fantastiske. Hadde en fotoshoot der i sommer. Ja, det er et lite stykke, men har dere bil så er det ikke SÅ langt.

Tusen takk for svar! Men odda blir nok litt for langt å dra, i og med at vi har deadline om to uker. Men jeg skal nok få dratt ned dit i fritiden, det høres spennende ut!

Lenke til kommentar

Foreslår dere tar dere en dagstur ned til Odda. Nedlagte fabrikklokalene der er fantastiske. Hadde en fotoshoot der i sommer. Ja, det er et lite stykke, men har dere bil så er det ikke SÅ langt.

Tusen takk for svar! Men odda blir nok litt for langt å dra, i og med at vi har deadline om to uker. Men jeg skal nok få dratt ned dit i fritiden, det høres spennende ut!

Haha, bruker ikke 2 uker til Odda da :p

Lenke til kommentar

Haha, bruker ikke 2 uker til Odda da :p

Sant nok, men så tar det jo litt tid å redigere, i tillegg til at vi skal være i London i en uke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...