Skaptrollet Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har et sapphire 9800pro kort som nettopp fikk lyst til å ødelegge kvelden for meg ved å la viften begynne å ryke og stoppe! Lurer derfor på hvilken vifte /kjøleløsning som er best for dette kortet _UTEN_ å måtte gjøre noen forandringer på enten kortet eller kjøleren. Kjøleren skal passe uten modifikasjoner! har lite lyst til å sende inn kortet for en ny kjøler... og i mitt lille lian li kabinett med en haug hardisker og ledninger blir det vanvittig varmt og trenger derfor en veldig bra kjøler. lyd nivå er ikke viktig da pcen fra før av høres ut som et fly.... =) eneste kriterier er at den kjøler bra og ikke tar for mye plass og er enkel å sette på! hadde vært kjekt hvis noen vlle si hvilken kjøler jeg burde velge og kanskje begrunne med en test e.l =) Takk på forhånd Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Heatpipe-løsninger er vel helt greie, og mange av de er jo vifteløse så støy er ikke noe problem. Og hvis du har plass til fler kabbinettvifter så hiv inn et par slike i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå