Gå til innhold

Erfaringer med BeamNG.drive?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Er vel mer en krasj simulator. Du kan importere forskjellige kjøretøy inn i spillet for så å krasje de. Sjekk det ut på YouTube

Lenke til kommentar

Da jeg sjekket for en stund siden var det baner osv som lærte deg å ta håndbrekksladder, bremsing osv samt noen time trial oppdrag, som f.eks der du skal kjøre langs en fjellsti. Så det er absolutt noe å gjøre nå. Det er nok av moro å bare kjøre rundt å utforske og kræsje. I slowmotion.

Lenke til kommentar

Pris har ikke så veldig mye å si, bare det er et bra spill :p

Spiller for det meste The Witcher 3, CS GO, CitySkylines, Stranded Deep er dem spilla jeg spiller nå..

Sletta GTA V, Elder Scrolls Online, Dying Light ettersom det er spill jeg har spilt ganske mye nå og blitt lei... Derfor tenkte jeg kanskje å erstatte disse med et annet spill.. Men finner ingen som faller i smak, men venter på nye fallout da, og Assassin Creed Syndicate :)

Så er kanskje like greit å bare vente på det skal bli lansert..

Forresten ang pc spill, er det for det meste Steam, GOG Galaxy, Origin og diverse andre sånne som gjelder når det kommer til spill kjøp om dagene eller? Har lissom fått følsen av at kjøp av spill i butikk er litt "ut datert" :D

Endret av lasse_hansen87
Lenke til kommentar

Det var noe av dette jeg tenkte på å. Kom forresten over denne:

http://itavisen.no/2015/10/19/i-dette-spillet-elsker-du-a-krasje/

Ser jo egentlig veldig artig ut, men vet ikke om man blir fort lei..

Føler jeg trenger et nytt spill, noen tips til spill ifra Steam jeg bør sjekke nærmere?

Mad Max syntes jeg var overraskende bra: http://www.gamer.no/artikler/et-av-de-peneste-og-farligste-spilluniversene-vi-har-sett/192403

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp BeamNG og vær klar over at det er et *veldig* uferdig spill. Bilene har veldig dårlige kjøreegenskaper, spillet låste seg første gang jeg skulle prøve det, kameraet havnet "under veien et par ganger", plutselig virket ikke tastene,veldig uferdig grafikk (den ser elendig ut selv på høyeste nivå) etc. Dette var i løpet av ca. 30 min. spilling. Kommer neppe til å bruke mer tid på dette men velger trolig å ikke kreve pengene tilbake, bare for å støtte utviklingen videre og i den tro at det kanskje ender opp som et ålreit spill til slutt.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp BeamNG og vær klar over at det er et *veldig* uferdig spill. Bilene har veldig dårlige kjøreegenskaper, spillet låste seg første gang jeg skulle prøve det, kameraet havnet "under veien et par ganger", plutselig virket ikke tastene,veldig uferdig grafikk (den ser elendig ut selv på høyeste nivå) etc. Dette var i løpet av ca. 30 min. spilling. Kommer neppe til å bruke mer tid på dette men velger trolig å ikke kreve pengene tilbake, bare for å støtte utviklingen videre og i den tro at det kanskje ender opp som et ålreit spill til slutt.

Høres ut som du har veldig ukompatibel hardware? Eller brukt veldig uferdige mods?

Spilt BeamNG siden release og det siste året omtrent har det vært veldig stabilt og bra.

Spillet er veldig CPU intenst, så man kan ikke akkurat spille dette på en laptop.

Svidd av utrolig mange timer, og flere blir det nok :) Man kan skru på "slow motion" når man kræsjer og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke veldig ukompatibel HW vil jeg anta. Riktignok ikke en splitter ny CPU (har i7 920) men helt ok gfx, GTX 980. Kjører det meste av nye spill på max fortsatt uten noen som helst problemer. Ytelsen var helt grei på max her, men var bare at det var så uferdig, sammen med bugs.

Lenke til kommentar

Takker for mange tips og kommentarer :)

Skal sjekke litt youtube klipp av spill nevnt over her, så får vi ser hva vi ender på. Mulig jeg tar å tester ut BeamNG, etter å ha sett diverse klipp så ser det ut som en spill til bruk ved tidsfordriv :S

Man kan jo få tilbake pengene på Steam om man ikke liker spillet så man taper ingenting på å teste det ut.

Lenke til kommentar

Høres ut som du har veldig ukompatibel hardware? Eller brukt veldig uferdige mods?

Spilt BeamNG siden release og det siste året omtrent har det vært veldig stabilt og bra.

Spillet er veldig CPU intenst, så man kan ikke akkurat spille dette på en laptop.

Svidd av utrolig mange timer, og flere blir det nok :) Man kan skru på "slow motion" når man kræsjer og.

^This!

Du kan bevege kameraet også, når det går "igjennem bakken". klokk 920'en da den ikke støtter flere kjerner så godt, kjører min 5960X på 4.7Ghz og det hjalp mye fra stock som er 3Ghz (3.2Ghz turbo)

Ellers så høres det ut som om du forlanger mye, simulator spill er ikke kjent for være gode mtp grafikk? Om du forventet deg Bf4/Gtav så tok du litt feil gitt :p

Lenke til kommentar

Du kan bevege kameraet også, når det går "igjennem bakken". klokk 920'en da den ikke støtter flere kjerner så godt, kjører min 5960X på 4.7Ghz og det hjalp mye fra stock som er 3Ghz (3.2Ghz turbo)

Ellers så høres det ut som om du forlanger mye, simulator spill er ikke kjent for være gode mtp grafikk? Om du forventet deg Bf4/Gtav så tok du litt feil gitt :p

Som jeg skrev: Ytelsen er helt grei, selv på max. Det skulle bare mangle også siden grafikken er såpass simpel selv om den sikkert er veldig uoptimalisert. Som ren simulator fungerer det veldig dårlig da absolutt det eneste som blir simulert er selve bilen. Alt av miljø er helt statisk.Kjørefølelsen er også svært dårlig ennå. Bilene oppfører seg som vogntog på glattisen. Seige kontroller og ekstremt dårlig veigrepi. Hadde selve bilkjøringen vært i nærheten av en simulering av virkeligheten hadde jeg vært død for lenge side IRL. :o Speedometer hadde også bugs.Når bilen var totalvrak viste speedometer hastighet som vanlig, selv om bilen sto dønn stille. Vil egentlig ikke anbefale noen å hoppe på dette nå, med mindre man er *veldig* spesielt interessert i å se en bil kræsje. Kræsjene ble også veldig like etterhvert, så mye av moroa forsvant veldig fort der.På pickupen løsnet feks. alltid eksosanlegget, men det falt aldri av, ble bare hengende på samme måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...