Gå til innhold

The Witcher 3, savegames

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Har spilt The Witcher 3 en god stund, men måtte formatere harddisken i helga som var. Tok vare på hele mappa til The Witcher 3 som lå i dokument mappa mi.. Mener å ha lest at dette er savegames?

Installerte nå nettopp The Witcher 3, men har ikke fått noen filer i dokumentmappa mi der enda. Åssen får jeg lagt inn savegamesèn min på riktig måte igjen, slik at jeg kan forsette og spille der jeg slapp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det stemmer, jeg lagra hele mappa som lå der du sier.. Men nå etter å ha formatert, og installert spillet igjen. Så finnes det ingen mappe i dokument mappa mi.. Kan det ha noe med at jeg ikke har startet spillet enda? Må jeg starte spillet først? For så å lagre engang slik at mappen blir opprettet? Eller hvordan fungerer dette?

Lenke til kommentar

Er det KUN savegames jeg skal legge inn? Eller de andre filene jeg har også? Jeg har tatt sikkerhetskopi av hele The Witcher 3 mappa under dokumenter jeg.. Under der ligger jo savegame mappa, og user.settings, user.settings.bak og input.settings. Skal jeg legge inn hele mappa med disse filene også, eller kun savegame mappa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...