lasse_hansen87 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei sann. Har spilt The Witcher 3 en god stund, men måtte formatere harddisken i helga som var. Tok vare på hele mappa til The Witcher 3 som lå i dokument mappa mi.. Mener å ha lest at dette er savegames? Installerte nå nettopp The Witcher 3, men har ikke fått noen filer i dokumentmappa mi der enda. Åssen får jeg lagt inn savegamesèn min på riktig måte igjen, slik at jeg kan forsette og spille der jeg slapp? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 her skal de ligge: user\documents\The Witcher 3\gamesaves, så lenge du bare kopierer tilbake "gamesaves" mappen så skal det gå fint. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 det stemmer, jeg lagra hele mappa som lå der du sier.. Men nå etter å ha formatert, og installert spillet igjen. Så finnes det ingen mappe i dokument mappa mi.. Kan det ha noe med at jeg ikke har startet spillet enda? Må jeg starte spillet først? For så å lagre engang slik at mappen blir opprettet? Eller hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 er mange spill som ikke oppretter savegames før det faktisk finnes noen, så det stemmer nok. Dog skal du også kunne legge mappen din der nå selv om det er tomt, så lenge mappestrukturen stemmer. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 oki, så det er egentlig det samme, om jeg starter spillet og så oppretter savegames og erstarter disse med de jeg har. Eller om jeg bare legger de inn der de skal være? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Er det KUN savegames jeg skal legge inn? Eller de andre filene jeg har også? Jeg har tatt sikkerhetskopi av hele The Witcher 3 mappa under dokumenter jeg.. Under der ligger jo savegame mappa, og user.settings, user.settings.bak og input.settings. Skal jeg legge inn hele mappa med disse filene også, eller kun savegame mappa? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Varierer litt fra spill til spill, men som regel er det kun gamesave /savegame mappen du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå