Fenrisúlfr Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei noen som kunne gitt meg en kjapp guide på DayZ? jeg har prøvd meg noen ganger allerede, men finner absolutt ingenting, selv etter 12 timer med spilling. det beste jeg har funnet så langt er en øks jeg er også usikker på mye rundt mat og sånt. takk Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 http://bfy.tw/2MbS Selvfølgelig har jeg Googlet, men ingenting slår å få hjelp fra sine landsmenn/kvinner ?? Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Hva pleier du å gjøre når du har spawnet? Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Spawn inn ---> finn ut hvor du er ---> loot noen hus for mat/drikke/våpen ---> løp rett mot en militærbase (vest/nord-vest) ---> finn våpen/utstyr ---> profit Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Spawn inn ---> finn ut hvor du er ---> loot noen hus for mat/drikke/våpen ---> løp rett mot en militærbase (vest/nord-vest) ---> finn våpen/utstyr ---> bli skutt There, I fixed it. 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Spawn inn ---> finn ut hvor du er ---> loot noen hus for mat/drikke/våpen ---> løp rett mot en militærbase (vest/nord-vest) ---> finn våpen/utstyr ---> profit takk, kjapp og enkel forklaring. Spawn inn ---> finn ut hvor du er ---> loot noen hus for mat/drikke/våpen ---> løp rett mot en militærbase (vest/nord-vest) ---> finn våpen/utstyr ---> bli skutt There, I fixed it. eller gjør som meg, vandre rundt og finn mat og overlev i 8 timer i strekk på en 50+ server, uten å finne så mye som en håndpistol Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 har standalone versjonen blitt noe bedre det siste året? jeg gikk lei fordi kontrollerene føltes så dårlige. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 har standalone versjonen blitt noe bedre det siste året? jeg gikk lei fordi kontrollerene føltes så dårlige. Kjip story bak dette spillet, de hadde store problem fra starten av. Var jo slik at bohemia (arma 3) kjøpte standalone slik at de kunne utsette spillet så deres arma 3 fikk fult fokus, tjene mer penger. (og at folk begynte å spille lignende mods i arma 3). Dere vet jo selv hvordan utviklingen på dette spillet har vær på en periode over nesten hele 3 år siden 2012. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Fant en 9mm i går, men null ammunisjon så langt øyet kan se. jeg døde av sult en time etterpå. BTW, Standalone VS Mod. hvem av de er best, mtp hitbox og teleporterende zombies? Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Noen som fortsatt spiller Dayz? Har rundt 300 timer, men har ikke spillt på en stund. Er på flyplassen ganske bra geara Lenke til kommentar
1969 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Kan man ikke crafte endel våpen nå ? har ikke spilt på lenge. Men Dayz er det eneste spillet jeg har aktivt sett etter nord stjernen og brukt et kart jeg hadde skrevet ut for å orientere meg i landskapet. Ellers var det å komme seg bort ifra spawn og håpe man fant noen loot plasser med våpen og mat. Lenke til kommentar
General Olsen Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Protip: Ikke loot ved kysten, du finner serriøst nesten ingenting. Gå til den nord-vestlige delen av kartet å ta deg en løpetur rundt Nort-West Airfield og let etter helikopter "crashsites". Du kan også lete i telt og brakker rundt omkring hvor den militære avdelingen er i DayZ. NB: Vær på vakt, spillere er der for å nettopp gjøre det samme som deg! Lenke til kommentar
General Olsen Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 har standalone versjonen blitt noe bedre det siste året? jeg gikk lei fordi kontrollerene føltes så dårlige. Ja. Når spilte du sist (om jeg tør spørre)? Har selv Ghillie og SVD Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Spilte for 3 uker siden, same shit, different day... meget uspillbart og nei, spillet er enda katastrofe. Da anbefaler jeg heller Arma 3 epoch osv, arma 3 engine er bare 20x bedre selvom den har masse feil. Så guiden min vil noe like this: 1. Styr unna DayZ SA. 2. Kjøp Arma 3 og installer mods. Enjoy and have fun. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 har standalone versjonen blitt noe bedre det siste året? jeg gikk lei fordi kontrollerene føltes så dårlige. Ja. Når spilte du sist (om jeg tør spørre)? Har selv Ghillie og SVD 19 jan 2014 vistnok, faen å tiden flyr.... Lenke til kommentar
Tuge Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Nå er arma 3 motoren den nøyaktig samme i en ny iterasjon, så den er ikke så veldig mye bedre. Har akkurat de samme legacy problemene som A2 og dayz... Men den er bedre. Allikevel så er den nye motoren (enfusion tror jeg den het) snart klar og skal komme med 0.60 oppdateringen av dayz. Den benytter dx11 så vi kommer nok til å se vesentlige forbedringer i fps, noe som igjen kan tillate nye og flere animasjoner som igjen kanskje reduserer litt på den "clunky" følelsen Bohemia har i sine RV spill. Regner med vi ser 0,60 i developer branchen om ikke lenge, en mnd eller to (experimental). Endret 9. april 2016 av Tuge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå