Gå til innhold

Hjelp til Far Cry 4

Anbefalte innlegg

Jeg er en voksen mann som har kjøpt meg Far Cry 4. Jeg er veldig glad i sandkassespill, men vet ikke helt om det er noe jeg ikke forstår. Jeg ønsker å utforske på egenhånd, men jeg får beskjed om at jeg avbryter oppdraget også hopper spillet tilbake i tid og jeg må gjøre alt på ny. Går det ikke å utforske på egenhånd i dette spillet? Sort om jeg poster på feil sted. Har nesten aldri vært i et forum, men håper å få svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en voksen mann som har kjøpt meg Far Cry 4. Jeg er veldig glad i sandkassespill, men vet ikke helt om det er noe jeg ikke forstår. Jeg ønsker å utforske på egenhånd, men jeg får beskjed om at jeg avbryter oppdraget også hopper spillet tilbake i tid og jeg må gjøre alt på ny. Går det ikke å utforske på egenhånd i dette spillet? Sort om jeg poster på feil sted. Har nesten aldri vært i et forum, men håper å få svar:)

Går fint å utforske i FC4, mulig du er i prolouge mission å må gjøre ferdig det før det åpnes for "free roam". 

Husker dessverre ikke hvordan dette var i starten på spillet, bare kom litt lenger, så går det etterhvert skal du se! :)

Lenke til kommentar

Jo det går an å utforske på egenhånd. 

Hvis du har et aktivt oppdrag og du har kommer innenfor oppdrag området (mener det er markert på mini map som gult eller lyseblått område) må du fullføre oppdraget. Prøver du å forlate oppdrag området vil du få den beskjeden som du får opp. Og går du for langt unna vil du "teleportert" tilbake til starten på oppdraget. 

Vanskelig å svare på akkurat hva som er greia, når jeg ikke vet hvor i spillet du er. 

Bare fullfør oppdraget, så vil du få mer frihet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...