Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjedelig sex - Hvordan ta det opp?

Anbefalte innlegg

TS her. Gammel tråd, men kan jo gi en oppdatering.

Etter at vi hadde en prat om dette ble ting bedre. Hun er mer "aktiv" under akten. Litt kloring på ryggen blant annet, noe jeg liker. Det gjør ting litt mer intenst, og det gir en slags feedback. Vi har bedre sex nå enn før, og hun nyter sexen mye mer. Hun liker fortsatt ikke å være på topp og foretrekker fortsatt at jeg gjør alt. Forspillet er også bedre, som oftest. Det varierer.

@Løgn:

Jeg har også lurt på om det har med overgrep å gjøre. Det ville forklart det meste, særlig det med å ikke kunne ta på penisen min. Hun er selv bevisst på problemet sitt, og sier hun ikke vet hvordan hun kan komme forbi sperren. Hun vil heller ikke snakke om det.

Hun åpner seg aldri for meg og viser heller aldri sårbarhet. I stedet, om hun skulle bli såret, så beskytter hun seg ved å bli sur, ofte på meg. Det er utrolig vanskelig å godta, men vi holder enda sammen. Jeg prøver så godt jeg kan å gi henne emosjonell trygghet, uten at det virker som om hun tar det til seg. Hun sier selv hun vet hun sliter med å åpne seg og vise følelser, så hun er bevisst på at hun har et problem også her. 

Jeg mener selv jeg er flink til å gi feedback når hun gjør noe jeg liker eller tenner på. Det største problemet er nesten at hun virker litt ovenpå/arrogant når hun får skryt. Så i stedet for å vise at hun blir mer trygg på seg selv, mer selvsikker, så oser hun av negativ energi. 

Alt dette er veldig negativt for henne og kan komme til å ødelegge både vårt forhold, og de potensielt neste forholdene hun kommer inn i. Heldigvis er jeg så glad i henne at jeg ser forbi dette i det dagligdagse, for now. Til tider må jeg lufte ut frustrasjon, f.eks. her på forumet, men alle forhold har ups and downs, i guess. 

Gir ikke opp enda. Fortsatt ung, så jeg stresser ikke med det. Vi har det bra sammen. Ler og koser oss ihvertfall 90% av tiden vil jeg påstå. 

Anonymous poster hash: aad4b...767
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjetter fortsatt overgrep. Hvis hun ikke vil snakke om det kan det hende at hun skammer seg eller er flau. Det kan være noe familiegreier. Igjen, du får bestemme selv hvor mye du vil grave. Hvis det funker bedre uansett nå, så er det kanskje lettere å la det være.

For å være ærlig, synes jeg ikke hun høres ut som ei bra dame. Det så klart ikke hennes skyld at hun har poblemer. Men det betyr heller ikke at det er din plikt å leve med det. Anbefaler deg å holde øynene åpne for andre muligheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forøvrig tror jeg seksuell kompabilitet er et must i et forhold. Er hun ikke kompatibel, vil frustrasjon og problemer spre seg til andre deler av forholdet. Personlig ville jeg sett hva jeg kunne lære av henne, om jeg kunne fått henne til å åpne opp, og om jeg kunne "hjulpet" henne. Men jeg ville sannsynligvis dumpet henne etter det.

Sex og intimitet er en av de mest viktigste byggeblokkene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gjetter fortsatt overgrep. Hvis hun ikke vil snakke om det kan det hende at hun skammer seg eller er flau. Det kan være noe familiegreier. Igjen, du får bestemme selv hvor mye du vil grave. Hvis det funker bedre uansett nå, så er det kanskje lettere å la det være.

For å være ærlig, synes jeg ikke hun høres ut som ei bra dame. Det så klart ikke hennes skyld at hun har poblemer. Men det betyr heller ikke at det er din plikt å leve med det. Anbefaler deg å holde øynene åpne for andre muligheter.

Hvorfor så negativ til forholdet deres? Ts sier jo at han har det bedre

Lenke til kommentar

Hvorfor så negativ til forholdet deres? Ts sier jo at han har det bedre

Det ligger fortsatt emosjonelle problemer latent. TS sier også at hun "oser av negativ energi". Den eneste grunnen til at det "går bedre" ser ut til å være at han aksepterer eller ignorerer problemene.

Min anbefaling er å ikke investere for tungt i slike mennesker. Hun har problemer. Det er lurt å være klar over dette før man forplikter seg eller blir emosjonelt forankret i henne. Det er dumt å være i fornektelse, og late som at problemene er borte bare fordi han selv velger å ignorere dem. Derfor - hold øynene åpne for alternativer. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...