Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjedelig sex - Hvordan ta det opp?

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig som har funnet den vakreste, søteste og mest sjarmerende jenten i verden. Vi har vært sammen i noen måneder nå og jeg er fortsatt kjempeforelsket, det er bare ett problem; hun er kjedelig i sengen. Vi er begge i midten av 20 årene. 

Det begynner allerede med forspillet, noe det virker som om jeg ene og alene har ansvaret for. Hun skal bare ligge der helt slapp i kroppen. Kysser tilbake om jeg kysser hun på munnen. That's about it. Det var greit i begynnelsen, men nå er det turn off. Jeg tar meg alltid god tid til henne, og hun er alltid veldig våt når vi går over til selve sexen. Ofte går jeg rett på oralsex og stimulering av G-punktet i kjeden (fingring, den kjente "kom her" bevegelsen), da hun definitivt foretrekker det. Da kommer hun nesten alltid. Jeg elsker å gi henne orgasme, men hun vil ikke gjengjelde tjenesten på samme måte. 

Når vi går over til penetrering med penis (etter å ha ventet litt slik at hun har roet seg etter orgasmen), så må jeg gjøre alt selv. Hun skal bare ligge på ryggen, magen eller siden mens jeg pumper. Av og til får jeg hun på topp, men da er det stort sett klaging. Det er synd, for jeg elsker egentlig at jenten er på topp og kontrollerer, men nå er selv det blitt turn off. Jeg vil ikke at det skal være et tiltak for henne å tilfredsstille meg... I misjonærstilling ønsker jeg at hun skal ta mer på meg. Ihvertfall bevege seg. Men hun ligger bare der. Det er så turn off!! Jeg har nevnt det, men det har ikke blitt bedre.

Jeg har allerede lagt vekk tanken på å motta oralsex, noe som er enklere å godta da mange jenter synes det er "ekkelt". Men hun tør/vil ikke ta på penisen min. Hun tar ikke i nærheten av den en gang. Som om det er en klump med bæsj eller noe annet motbydelig. Og ja, penisen min er ren og pen og lukter heller ikke vondt. Hun sier hun ikke vet hvorfor hun ikke vil. Kanskje det har skjedd noe tidligere i livet hennes som sperrer. Jeg vet ikke. Jeg håper ikke det!

Det har kommet til det punktet hvor jeg kan gå fra å være kjempe kåt til at kåtheten forsvinner helt på 10 sekunder. Dette kan bli et stort problem! Dette er et stort problem...!

Jeg må få snakket med henne om det, men jeg vil ikke såre henne! Først og fremst fordi jeg er så utrolig glad i henne og hun betyr så mye for meg. Men hun er i tillegg skrudd sammen slik at om jeg nå skulle såre henne, så blir hun forbannet på meg, og det ender med at jeg må beklage og vi "glemmer hele situasjonen". Altså er jeg redd ting ikke blir bedre. Derfor må jeg ta dette opp på en fin måte.

Hvordan kan jeg ta dette temaet opp på en fin måte?

Og sist, men ikke minst; Jenter, hvis dere kjenner dere igjen i beskrivelsen over, vis at dere har lyst på mannen deres! DET er sexy! Ikke ligg i sengen som en potetsekk eller en sjøstjerne!` ;)

Anonymous poster hash: aad4b...767
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Du må være åpen og ærlig med henne, uten å bli ufin. Om det ikke blir bedre da, eller at hun ikke takler samtalen, da er hun ikke ei du ønsker å tilbringe år sammen med.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle tippe hva som gikk igjennom hodet hennes når dere puler, hun tenker vel at du tar kontrollen, kanskje alltid vært vandt med det, så dette slipper hun, kanskje alltid fått høre hva hun skal gjøre, ikke gjøre? (ikke nødvendigvis av deg)

Sjenert når det gjelder kroppen? Usikker på hva hun skal gjøre, så derfor gjør hun ingenting for å slippe å gjøre noe feil.

Når du prater med henne, så få henne til å åpne opp på hva som sperrer, eller grunn til hvorfor hun ikke tar initiativ.

Eller så neste gang dere har sex, så sier du: Her har du tau, bind meg fast også gjør du hva du vil med meg.(jeg skal ikke si noenting)

Få henne til å fortelle om fantasier, ønsker osv.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle tippe hva som gikk igjennom hodet hennes når dere puler, hun tenker vel at du tar kontrollen, kanskje alltid vært vandt med det, så dette slipper hun, kanskje alltid fått høre hva hun skal gjøre, ikke gjøre? (ikke nødvendigvis av deg)

Sjenert når det gjelder kroppen? Usikker på hva hun skal gjøre, så derfor gjør hun ingenting for å slippe å gjøre noe feil.

Når du prater med henne, så få henne til å åpne opp på hva som sperrer, eller grunn til hvorfor hun ikke tar initiativ.

Eller så neste gang dere har sex, så sier du: Her har du tau, bind meg fast også gjør du hva du vil med meg.(jeg skal ikke si noenting)

Få henne til å fortelle om fantasier, ønsker osv.

TS her.

Tror du treffer godt på punkt nr. 2 der. Hun er egentlig veldig sjenert og ganske usikker på kroppen sin. Jeg forteller ofte hvor flott kropp hun har (noe jeg virkelig mener) og hvorfor rumpen, puppene, magen osv. er perfekt i mine øyne. Det har nok hjulpet litt, men hennes syn på sin egen kropp er vel ikke noe jeg kan endre over natta.

I tillegg er hun uerfaren. Har kun hatt ONS tidligere.

Forslaget om bruk av tau høres spennende ut, men det hadde nok aldri fungert. Hadde ikke blitt noe action da hun frykter "the D".

Når det kommer til fantasier, fetisjer eller hva hun tenner på, så sier hun "vet ikke". Kanskje hun ikke tør fortelle om fantasiene hennes enda. Redd for hva jeg skal synes/tenke. Det må jo være noe hun tenner på. Alle tenner da ekstra på noe?

Uansett, merker det hjalp for meg å få snakket litt om dette. Tenkt over litt. Svaret på hvorfor hun virker litt fraværende under akten er nok sjenerthet og usikkerhet, sammen med mangel på erfaring. Skal ta en fin prat med henne neste gang vi slapper av og koser, uten at det blir en "seriøs sex undervisning".

Lenke til kommentar

Siden jeg traff godt på punkt 2, da kan det også være at hun er "redd" for gjøre feil ang snabben din også.. at hun rett og slett ikke vet hva som skal gjøres.

Bare få henne til å prate om greia, legg dette frem at uansett hva hun gjør så er det godt (skal jaggu gjøre det dårlig for at det skal være vondt)

Hva hadde skjedd hvis du hadde tatt hånden hennes ned på kølla ?

Lenke til kommentar

Ett tips som kan fungere til få få utdypet dine tanker og la henne får tid til å bearbeide!

Skriv ett "brev" til henne slik at hun kan lese dette i ro og mak og flere ganger, hun kan da svare tilbake via brev om hun ikke ønsker å ta dette opp verbalt også. Dermed får du tid til å formulere det du har på hjertet på en måte hun vil tåle å lese, du kan da bruke god tid på dette. Vær også konstruktiv ved å fortelle om hva du liker å "motta" i senga, hvordan hun kan ta på deg, kjærtegne deg etc.

OBS, start også brevet med at hun må lese igjennom hele brevet og ikke ta dette ille opp, at dette bare er informasjon og ikke noe mer. Forklar henne gjerne at du tar dette opp i brevform da du tror at hun kan få bedre tid til å lese, fordype og fordøye innholdet. :)

Merk at det er faktisk ikke alle jenter som er aktive i senga, det kan være mange årsaker til dette, alt fra selvfølelse, til vet ikke hva jeg skal gjøre og så videre. Samme gjelder det med stønning og andre "bekreftelser" på at man gjør det riktig. Noen er stille under akten, andre stønner og hyler slik at naboene risikerer å klage på nabostøy. ;) Vi er alle forskjellige, men det er en fordel å møtes litt på halvveien. 

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke lese innleggene, men som regel så er det noe i hodet på kvinnfolket som holder hun tilbake. Jeg prøvde skikkelig med ei å få hun til å si hva hun ville ha, jada, jeg kunne gi hun mange orgasmer med gpunktet. Men det ble så kjedelig da hun greide kun å nyte noe med at hun var på topp. Første dama jeg har hatt som ikke har kommet flere ganger. Jeg slo opp og bevegde meg videre. Jeg prøvde å snakke med hun og hun innså problemene sine men hun følte seg så sårbar mens hun var naken så hun kunne ikke si noe. Etter mye snakking fant jeg ut av det.

Lenke til kommentar

Siden jeg traff godt på punkt 2, da kan det også være at hun er "redd" for gjøre feil ang snabben din også.. at hun rett og slett ikke vet hva som skal gjøres.

Bare få henne til å prate om greia, legg dette frem at uansett hva hun gjør så er det godt (skal jaggu gjøre det dårlig for at det skal være vondt)

Hva hadde skjedd hvis du hadde tatt hånden hennes ned på kølla ?

Jeg har prøvd å prate om det. Svaret er kort og enkelt, "vet ikke". Selvfølgelig noe hun holder tilbake, men jeg vet ikke hvordan jeg skal lokke det ut av henne. Om jeg prøver å ta hånden hennes mot kølla stritter hun kraftig i mot. 

Ett tips som kan fungere til få få utdypet dine tanker og la henne får tid til å bearbeide!

Skriv ett "brev" til henne slik at hun kan lese dette i ro og mak og flere ganger, hun kan da svare tilbake via brev om hun ikke ønsker å ta dette opp verbalt også. Dermed får du tid til å formulere det du har på hjertet på en måte hun vil tåle å lese, du kan da bruke god tid på dette. Vær også konstruktiv ved å fortelle om hva du liker å "motta" i senga, hvordan hun kan ta på deg, kjærtegne deg etc.

OBS, start også brevet med at hun må lese igjennom hele brevet og ikke ta dette ille opp, at dette bare er informasjon og ikke noe mer. Forklar henne gjerne at du tar dette opp i brevform da du tror at hun kan få bedre tid til å lese, fordype og fordøye innholdet. :)

Merk at det er faktisk ikke alle jenter som er aktive i senga, det kan være mange årsaker til dette, alt fra selvfølelse, til vet ikke hva jeg skal gjøre og så videre. Samme gjelder det med stønning og andre "bekreftelser" på at man gjør det riktig. Noen er stille under akten, andre stønner og hyler slik at naboene risikerer å klage på nabostøy. ;) Vi er alle forskjellige, men det er en fordel å møtes litt på halvveien. 

Dette høres ikke ut som noe jeg kunne gjort. Jeg er nok av typen som må snakke om slikt, selv om det ville vært enklere å formulere ting bedre i et brev. Så jeg ser poenget ditt og tror det kan være en god idé for mange, bare ikke meg. 

Jeg orker ikke lese innleggene, men som regel så er det noe i hodet på kvinnfolket som holder hun tilbake. Jeg prøvde skikkelig med ei å få hun til å si hva hun ville ha, jada, jeg kunne gi hun mange orgasmer med gpunktet. Men det ble så kjedelig da hun greide kun å nyte noe med at hun var på topp. Første dama jeg har hatt som ikke har kommet flere ganger. Jeg slo opp og bevegde meg videre. Jeg prøvde å snakke med hun og hun innså problemene sine men hun følte seg så sårbar mens hun var naken så hun kunne ikke si noe. Etter mye snakking fant jeg ut av det.

Ja, det ligger nok i hodet. Hun er sannsynligvis for sjenert, uerfaren og redd for å gjøre noe "dumt". Men jeg tror det kan fikses på. Mener å ha lest i en av dine tråder at du aldri har vært forelsket før, så vi er nok i to vidt forskjellige situasjoner. 

Lenke til kommentar

Desverre er jo kvinnfolk litt forskjellige de og (som om de ikke var vanskelige nok som en gruppe) Men, det går vel som oftest på selvtillit for jenters del, og at de er vant til og ikke være dominante.

Desverre er jo det hotteste at ei jente er selvsikker og er med på dansen i senga. Men du burde jo klare og ta det opp på en slik måte at hun ikke blir helt fra seg, prøve og ha en rolig prat om det en gang det passer seg, og gi henne tid ikke minst, hun vil antageligvis vokse litt mer. Men er hun ikke typen som elsker og suge deg nå, så erfaringsmessig vil hun nok ikke være det med tid heller. 

Men igjen det finnes unntak, vært med ei jente som var den gråeste misjonærstillings-jenta jeg har truffet, hu blei om til ett vanvittig ligg etter hu fikk litt selvtiligg og erfaring..

Lenke til kommentar

Ikke ta denne praten mens dere ligger der. Ta den en gang dere er påkledd og ikke er i sexy humør - hvis hun føler seg utrygg og utilpass mens dere holder på vil hun aldri i verden åpne seg samme hvor mye du graver.

Ta det over middag eller mens dere ser film eller ett eller annet. "Jeg må prate med deg om noe…" og ta det derfra.

Lenke til kommentar

Ja, det ligger nok i hodet. Hun er sannsynligvis for sjenert, uerfaren og redd for å gjøre noe "dumt". Men jeg tror det kan fikses på. Mener å ha lest i en av dine tråder at du aldri har vært forelsket før, så vi er nok i to vidt forskjellige situasjoner. 

Det var i kjærlighetstråden og jeg fikk aldri noe svar på hvordan det føltes å være forelsket.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hun har sannsynligvis opplevd et eller flere overgrep, men føler seg ikke klar til å dele det med deg. Kanskje hun også har fortrengt det. Men det kan være en forklaring på hvorfor hun er så usikker på seg selv og nesten definitivt hvorfor hun nekter å ta på deg eller gi oralsex. Hvis du vil at hun skal åpne opp om det, så må du bevise at du kan stoles på, og at du aksepterer henne uansett. Du må selv bestemme om det er det du vil. Det kan bli mye å "rydde opp i".

Har hun vist sårbarhet sammen med deg? Blir du ukomfortabel hvis hun gråter? Kan du gi emosjonell trygghet?

Uansett, min erfaring er at ei jente som ikke tar initiativ eller som ikke er spesielt spennende i senga, er seksuelt usikker. Hun vet kanskje ikke hva du liker, og er usikker på hva eller når eller hvordan hun skal gjøre noe, og vil ikke gjøre noe feil. Derfor må du være åpen og beskrive klart og tydelig hva du liker. Og når hun gjør noe som helst, må du alltid gi feedback. Gi positiv feedback for å få henne til å gjenta handlinger eller for å lede henne og forme henne slik du liker best. Det vil også gjøre henne mer selvsikker fordi hun føler at hun vet hva hun driver med, og føler seg mer trygg på både deg og seg selv.

Men slapp av med oralsex før du vet hva som begrenser henne. Det kan komme frem at hun innser sin sperre, og ønsker å lære/vende seg til det. Men du må vurdere hvor langt du vill pushe det.

Forøvrig tror jeg seksuell kompabilitet er et must i et forhold. Er hun ikke kompatibel, vil frustrasjon og problemer spre seg til andre deler av forholdet. Personlig ville jeg sett hva jeg kunne lære av henne, om jeg kunne fått henne til å åpne opp, og om jeg kunne "hjulpet" henne. Men jeg ville sannsynligvis dumpet henne etter det.

Endret av Løgn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...