Bluebeans Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noen her som har sett Oppdrag Nemo? Alle kritikerene elsker den jo. VG: "...et altoppslukende eventyr for barnlige sinn i alle aldrer." Terningkast 5. Aftenposten: "I tillegg til den visuelle fryd kommer dialogene som er uvanlig spenstige, til glede for liten og stor, selv de mest livstrette." Terningkast 6 Dagbladet: "Til tross for alle de morsomme og spennende avsporingene underveis tapes historiens hovedfokus aldri av syne. En sikker vinner." Terningkast 6. Dama i Absolutt Underholdning: Terningkast 6 Kan en disney film virkelig være så bra?? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 skal kanskje se den til helgen, den ser helt konge ut, og ja, Disny lager bare bra filmer!!!!!! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Noen her som har sett Oppdrag Nemo? Alle kritikerene elsker den jo. VG: "...et altoppslukende eventyr for barnlige sinn i alle aldrer." Terningkast 5. Aftenposten: "I tillegg til den visuelle fryd kommer dialogene som er uvanlig spenstige, til glede for liten og stor, selv de mest livstrette." Terningkast 6 Dagbladet: "Til tross for alle de morsomme og spennende avsporingene underveis tapes historiens hovedfokus aldri av syne. En sikker vinner." Terningkast 6. Dama i Absolutt Underholdning: Terningkast 6 Kan en disney film virkelig være så bra?? Det er en pixar film, og Pixar rokker gata Monster inc. Ice age Toy Story Ants (trur jeg) De er alle bra filmer, de to første er best da. Masse kul humor i de filmanne. Det er min mening da, mulig jeg er rar. Men så digger jeg Data animertefilmer (slike i 3d) EDIT: Pixar jobber under Disney da, men det er Pixar som har laga dem. Endret 13. november 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 tror Ants er Dreamworks, men skitt au Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Huff, skal se den i morgen, kan gi tilbakemelding da. Skal se den engelske versjonen da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Disney har laget ganske bra filmer i de siste årene.. vet at det er svært mange som forbinder Disney med klissete vissvass ispedd en hel haug synging, men den tiden er heldigvis forbi. Finding Nemo er så langt den beste, men Sjørøverplaneten, Sinbad, Mitt kongerike for en llama, Atlantis, Mulan, Lilo & Stitch, Tarzan.. alle er knakende bra filmer. Edit: .. og Hercules. Endret 13. november 2003 av psilocybe Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Den Engelske er best, så det kan lønne seg (I motsetning til Ice Age, hvor den norske var, by far, best ) Endret 13. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 får vel se den i morgen elns (kommer an på når jeg får tid til å brenne DVD'en ) kommer med tilbakemelding da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (I motsetning til Ice Age, hvor den norske var, by far, best ) Så sant, så sant.. Dagfinn Lyngbø tok den filmen en god del hakk opp. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ja, pixar lager veldig bra filmer! Men "Et kongerike for en lama" (!!!) tror jeg er den morsomste disney filmen som finnes. Helt fantastisk bra han dumme fyren. Lenke til kommentar
D.Barry Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Beste til Pixar så langt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Men "Et kongerike for en lama" (!!!) tror jeg er den morsomste disney filmen som finnes. Helt fantastisk bra han dumme fyren. .. og hun damen som snøfter når mannen kommer hjem. Åh, som jeg lo. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 disney filmer kan være kongebra. lion king er en av de bedre filmene jeg har sett, terningkast 6 gir jeg den. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Eg må si at eg liker det eg ser når det gjelder tegnefilmer. Nå begynner eg sakte men sikker å like "barne filmer" ala alle de nevnte. Har nemo ligende her ett sted og skal se den imorgen. Eller kanskje eg skal gjøre noe som vilt som å invitere ungene til mine søstre på kino? Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Bruk kategorien vi har opprettet for nettopp slike diskusjoner i stedet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg