AndDup Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei! Jeg skal ta teoriprøve i morgen (20.10.2015) på MC og lurer på om det er noe spesielt jeg blir spørt om på prøven eller annet. Har lest teoriboka 2-3 ganger og holdt på med teoriprøver på teoritentamen.no i 2 dager. Jeg har førerkort på bil fra før og har litt erfaringer med å kjøre motorsykkel og moped. Noen tips til sentrale og vanlige ting som kan komme på teoriprøven? Hva brukte folk her inne tilsammen lagt på sitt førerkort enten det A2 eller A? Vuderer etter jeg har tatt førerkort på A2 og hatt det i 2 år, så utvide til A. Hilsen AndDup Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Du får spørsmål om trafikkskilt og trafikkregler som på kl. B. Det eg husker skiljer prøven frå kl. B er at det er en del spørsmål om kjøreteknikk og plassering. Eg tok teori før eg starta med kjøretimer, derfor var det med kjøreteknikk litt ukjent. Eller fagorda var litt ukjent, falt meir på plass når kjøretimene kom. Eg hadde ikkje lest om mc, så det var nok grunnen for at dei feil eg fikk gikk på kjøreteknikk. Har alle førerkort, så dei spørsmåla om trafikk og trafikkforståelse gikk greit. Men dette var meg, finn dine svake sider og jobb med dei. Lykke til. Lenke til kommentar
AndDup Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Du får spørsmål om trafikkskilt og trafikkregler som på kl. B. Det eg husker skiljer prøven frå kl. B er at det er en del spørsmål om kjøreteknikk og plassering. Eg tok teori før eg starta med kjøretimer, derfor var det med kjøreteknikk litt ukjent. Eller fagorda var litt ukjent, falt meir på plass når kjøretimene kom. Eg hadde ikkje lest om mc, så det var nok grunnen for at dei feil eg fikk gikk på kjøreteknikk. Har alle førerkort, så dei spørsmåla om trafikk og trafikkforståelse gikk greit. Men dette var meg, finn dine svake sider og jobb med dei. Lykke til. Jeg skal ta teorien på A2 før jeg begynner med kjøretimer og slikt. Har tatt teori prøver på nett og får ikke mer enn 3 feil. Jeg får funnet av mine sterke og svake sider når den praktiske opplæringen begynner. Takk Lenke til kommentar
Prøve.no Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 HiAceRobin sin oppsummering er bra den, men husk at man også kan få spørsmål om det tekniske, og at spørsmål om risikovurdering kan være annerledes enn for klasse B. Lykke til med øving og prøver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå