Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvordan er denne bilen?

Heiqwe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det oppgitte CO2-utslippet tyder på at den bruker litt bensin, ja. Ikke ekstremt, men omtrent det samme som andre bensin-tolitere av samme generasjon. Kjøre pent på langtur for å komme under 0,8 l/mil, og lett over literen på mila i bykjøring?

Timeprisene på Mercedes-verksteder er vel også kjent for å være litt luksuriøse, men den bør være grei å reparere på uavhengige verksteder. 

Lenke til kommentar

Det oppgitte CO2-utslippet tyder på at den bruker litt bensin, ja. Ikke ekstremt, men omtrent det samme som andre bensin-tolitere av samme generasjon. Kjøre pent på langtur for å komme under 0,8 l/mil( 0,6l/mil) , og lett over literen (0,8-0,9) på mila i bykjøring?

Timeprisene på Mercedes-verksteder er vel også kjent for å være litt luksuriøse, men den bør være grei å reparere på uavhengige verksteder. 

:dremel: 

TS: Stiv pris for en 15 år gammel bil som ikke er EUgodkjent... Om den blir EuOk før du kjøper den så har du en BILLIG bil om den varer i to år. Ingen grunn til at den ikke skulle det men du skjønner hva jeg vil frem til :)

Lenke til kommentar

Søstra mi har en , ikke at alle biler er like, men de klager hele tiden på alle feilene på den 

Jeg har ikke hatt noe trøbbel med min bil (0-54.000km) 

Første gang jeg har audi

Har hatt trøbbel med 2x subaru , volvo og en sizuki før det 

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

mercedes. også kjent som svarte hull der du kaster pengene dine inn. jeg ville holdt meg unna, har aldri vært borti en mercedes i den aldersgruppen som ikke har problemer. (og reservedeler til mercedes, DET ER DYRT!!!!)

Slitedeler til Mercedes er stort sett ganske hyggelig priset.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg holder meg for det meste til disse:

Stjerneservice

Autotrio

Star Autoco

Noe kjøper jeg gjerne fra utlandet, de finner jeg gjerne på ebay i de tilfellene jeg ikke kjøper det hos en tysk forhandler.

Nå har jeg ikke Mercedes selv, men kan anbefale tyske Lott Autoteile. Har kjøpt deler til både Renault og Alfa Romeo der, og prisen kan ikke matches av noen i Norge. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...