Magnar Bruvik Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Gult i grønt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Delikat fargesammensetning, flott skarphet og bokeh. Liker! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 At du kan makro vet vi jo. Men her betyr etterarbeidet vel så mye. jeg ser et par litt skarpe linjer i sløringa som kunne vært jevna, men det får da være måte på utidig pirk også. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Vakkert, og det er særlig de harmoniske fargene jeg tenker på. Du har muligens tenkt på hvorvidt det på høyresiden skal være med eller ei, dråpene som er der var kanskje avgjøre for din vurdering. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Fint bilde dette også, du er jo en mester i macro, men dette kommer ikke opp til dine beste synes jeg jeg vet ikke helt hvorfor, om det ble litt rotete kanskje? Eller om det er den gule flekken i høyre hjørne som drar mye oppmerksomhet. Jeg tok et lite utsnitt av blomsten med tilhørende blader, det ble bedre synes jeg. Men det er meg det.. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Tusen takk folkens! Takk for konstruktiv kritikk Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg