Alex T. Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei, jeg er student og ønsker selvsagt å kunne spare så mye jeg klarer. Jeg handler veldig mye på Kiwi fordi jeg har det rett ved siden av meg. Prøvde å se litt på om det koster noe å ha det, men utifra det jeg leste så gjør det ikke det. Det eneste jeg skal bruke det på er å handle på butikken, ikke noe annet. Bør jeg skaffe meg et slikt kort ettersom jeg kan få bonus? Takk! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ja, du sparer ikke noe mye på det, hadde spart mer ved å handle på Rema, men det koster deg heller ingenting. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Trumf er helt gratis, og har du litt økonomisk disiplin så vil jeg anbefale Trumfvisa samtidig; https://www.trumfvisa.no/Er ikke helt enig med Sampson over her. Nei, du får ikke mye av bruke Trumf - men over tid blir det faktisk en del. Noen hundrelapper gratis kommer godt med for en student, og Trumf gir ut kuponger på gratis varer fra butikken ett par ganger i året. Rema og Kiwi ligger så likt at prisforskjellen i disse dager blir ubetydelig. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg får få hundrelapper ut av det iløpet av et år, vil gjerne se ditt regnestykke, men mitt ser ut som 3 øl i året på dagligvarer, kjøper jeg varer for 12,000,- får jeg 240,- i bonus. Koster ingenting dog, og du trenger ikke bruke noe kort, det kan knyttes til ditt vanlige bankkort så får du noen øre hver gang du er der. Fyller du bensin på shell kan du dog få en del igjen for det. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har Trumf Visa. Da får du 2% (4% enkelte dager) på alt du handler på de butikkene som er tilknyttet Trumf, og 1% på alle andre butikker (bortsett fra konkurrerende matbutikker) enten det er snakk om klær, elektronikk, restaurant eller noe annet. På vanlig Trumf er det vel bare 1%, og kun på de butikkene som er tilknyttet Trumf. Har hatt det i ca 3 år, og har noen tusenlapper til gode nå. Eneste ulempen fremfor vanlig Trumf, er at Trumf Visa er et kredittkort, men betaler du alt innen forfall, er det ingen gebyrer eller renter. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Får 3% på Coop (med mastercard) Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ja, du sparer ikke noe mye på det, hadde spart mer ved å handle på Rema, men det koster deg heller ingenting. Sikker på det? Ser kiwi komme helt likt ut som rema og det er før man regner trumf Lenke til kommentar
eddott Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Med Ya Bank kredittkort får jeg 4% på alle dagligvarer + 1% ekstra ved bruk av Trumf eller Coop kort. Det blir litt penger av det på et år. Kan knyttes til Trumf siden det støtter BankAxept, slik at kjøpet blir registrert automatisk.. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har det blitt en fast avtale? Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har det blitt en fast avtale? Du refererer til Ya? Man har kunnet velge 4% på dagligvare siden i vår i hvert fall. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Du kan få trumf registrert på vanlig bankkort, sånn at du slipper bruke 2 kort når du betaler.Der er noe som heter "trippel trumf" som du kan få meliding om. Da er det tredobbel trumf alle steder.Egentlig er trumf og Coop selvsagt idioti som bare lager extra kostnader og unøvendig bryderi og plynder for alle. På samme måte som det idiotiske bompenge-systemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Det er svært lite å tjene på å bruke trumf, men få det tilknyttet bankkortet ditt og glem hele greia - man sparer uansett ikke penger jo mer man handler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå