Alex T. Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei, jeg er student og ønsker selvsagt å kunne spare så mye jeg klarer. Jeg handler veldig mye på Kiwi fordi jeg har det rett ved siden av meg. Prøvde å se litt på om det koster noe å ha det, men utifra det jeg leste så gjør det ikke det. Det eneste jeg skal bruke det på er å handle på butikken, ikke noe annet. Bør jeg skaffe meg et slikt kort ettersom jeg kan få bonus? Takk! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ja, du sparer ikke noe mye på det, hadde spart mer ved å handle på Rema, men det koster deg heller ingenting. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Trumf er helt gratis, og har du litt økonomisk disiplin så vil jeg anbefale Trumfvisa samtidig; https://www.trumfvisa.no/Er ikke helt enig med Sampson over her. Nei, du får ikke mye av bruke Trumf - men over tid blir det faktisk en del. Noen hundrelapper gratis kommer godt med for en student, og Trumf gir ut kuponger på gratis varer fra butikken ett par ganger i året. Rema og Kiwi ligger så likt at prisforskjellen i disse dager blir ubetydelig. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg får få hundrelapper ut av det iløpet av et år, vil gjerne se ditt regnestykke, men mitt ser ut som 3 øl i året på dagligvarer, kjøper jeg varer for 12,000,- får jeg 240,- i bonus. Koster ingenting dog, og du trenger ikke bruke noe kort, det kan knyttes til ditt vanlige bankkort så får du noen øre hver gang du er der. Fyller du bensin på shell kan du dog få en del igjen for det. Lenke til kommentar