Stol89 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Har du deaktivert den innebygde GPU'en i CPU? Den kan fort vekk finne på å aktivere seg i tide og utide! Det har jeg nokk ikke gjort. Tips til hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Akkurat cs har hatt mye problemer med fps drops hos mange etter de siste patchene, så om det kun er cs ville jeg heller tro spillet har skylden. Antar du har reinstallert både det og steam. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ligger den på 60% når maskinen er idle? Isåfall lar du den stå på i noen timer eller over natten wil Windows update er ferdig. Er maskinen overklokket? Sett isåfall tilbake til stock hastighet. Hvis ikke det hjelper så kan det være en dårlig driver, jeg ville formatert og reinstallert Windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har du deaktivert den innebygde GPU'en i CPU? Den kan fort vekk finne på å aktivere seg i tide og utide! Det har jeg nokk ikke gjort. Tips til hvordan jeg gjør det? Bios, ligger under integrerte enheter eller lignende. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ville uten tvil anbefalt deg en clean install av Windows 10. Lenke til kommentar
Stol89 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Ville uten tvil anbefalt deg en clean install av Windows 10. Gjorde det for 2 dager siden, uten noe forandring:( Lenke til kommentar
Stol89 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg heller mot at det er en av komponentene som ikke er 100% slik den skal være. (uten at jeg har noe spessielt å backe opp påstanden med)Fins det noen annen måte å finne ut om det er noe feil med komponenter, uten å må bytte ut en og en del? (ikke akkurat flust av pc-deler liggende) Noe vits å ta kontakt med Komplett å spørre om hjelp oss di? Lenke til kommentar
Stol89 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Da virker det som problemet er løst:) Føler meg litt dum nå, men jeg hadde satt skjermkort i en annen port en den som var foretrukket;PBytta plass å alt virker å være supert! Ett siste lite spm til dere som har litt mere peiling enn meg. Skjermkort står nå ganske nært cpu-kjøler.Er dette noe å være bekymret for, elr går det greit så lenge tempraturer holder seg ok? Link til bilde: http://imgur.com/2bx4IBGUansett. Tusen hjertelig takk for all hjelp, alle og enhver:) Endret 20. oktober 2015 av Stol89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ja, går greit, du skal tyne det rimelig hardt og lenge før det blir et reelt problem. Lenke til kommentar
Stol89 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Ja, går greit, du skal tyne det rimelig hardt og lenge før det blir et reelt problem. Ok:) Da krysser jeg posten som løst:) takk takk alle sammen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå