Morgens Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hva koster noe slikt? Jeg er 40 år, vil ikke se ut som John Thomas med noe jålete greier som er moteriktig. Jeg vil ha en jakke som ser pen ut og varer noen år. Gjerne litt lang, ikke frakk men nedpå rompa. Forslag til kjeder og pris? Stavanger har vel de fleste butikkene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Fretex. Noen hundrelapper. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Sorry, men jeg vil ha noe nytt. Vet de finnes fra 1500,- og oppover til tullete dyrt for moteriktige greier. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ekte skinn, i god kvalitet er veldig dyrt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Snart kollapser luksusmarkedet i Stavanger, så jeg ville sittet på gjerdet. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg håper det, men jeg trenger en jakke nå. Vil gjerne betale for kvalitet men aner ikke hvor jeg skal begynne. Er utålmodig og blir lei etter to butikker... Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vet at Rolfsen har Belstaff i hvert fall. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Det ligger et skinnutsalg i Hillevåg, i området nedfor Patrioten Bistro. Lurer på om det heter Aleksander Skinn eller noe i den duren. Kan være verd å ta en titt der. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Takk Frank, skal sjekke det ut. Fint hvis de har et "fabrikkutsalg" her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå