Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Noen som har noen tips til en smart telefon til under 1000lappen? Uten binding. Min s5 begynner å ta kvelden og nekter å lade seg skikkelig. Noe som gjør at den mister batteriprosent om jeg bruker den mens den er i ladere . Trenger en telefon som takler nettsurfing, spotify, messenger, facebook og har bra batteritid og 4g. Kamera er ikke så viktig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Trenger en telefon som takler nettsurfing, spotify, messenger, facebook og har bra batteritid og 4g. Kamera er ikke så viktig.Du får ikke alt det der til under tusenlappen. Når du er vant med S5 så vil mange telefoner virke udugelig trege på nettsurfing og facebook. Spesielt de under tusenlappen. Når du går så langt ned i pris ender du sannsynligvis opp med en telefon som du ikke gidder å bruke. Jeg ville ikke gått særlig under f.eks Motorola Moto G (3. gen). Den dekker alle behovene dine, bortsett fra prisen. Jeg bruker selv Moto G (1. gen), og til tider er det litt for utfordrende å surfe på telefonen pga ytelsen. Edit: Jeg prater om Android. Jeg tror learntofly har rett i at Windows er litt rimeligere. Endret 19. oktober 2015 av endrebjo 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Har ikke stor erfaring med Windows telefoner selv, men har inntrykk at det er veien å gå dersom man vil pine prisen lengst mulig ned. Lumia 635 får du f.eks rett under tusenlappen. 1 Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 91 kroner for mye, men har ellers det du ber om, inkl. bra batteritid. http://www.siba.no/mobiltelefoner-gps/mobiltelefon/motorola-moto-e-2nd-gen-8-gb-svart-121069 Lenke til kommentar
Bård Kolltveit Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Noen som har noen tips til en smart telefon til under 1000lappen? Uten binding. Min s5 begynner å ta kvelden og nekter å lade seg skikkelig. Noe som gjør at den mister batteriprosent om jeg bruker den mens den er i ladere . Trenger en telefon som takler nettsurfing, spotify, messenger, facebook og har bra batteritid og 4g. Kamera er ikke så viktig. Bare bytt batteri. Folk gjør det for en tusenlapp på finn.no Lenke til kommentar
Bård Kolltveit Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Noen som har noen tips til en smart telefon til under 1000lappen? Uten binding. Min s5 begynner å ta kvelden og nekter å lade seg skikkelig. Noe som gjør at den mister batteriprosent om jeg bruker den mens den er i ladere . Trenger en telefon som takler nettsurfing, spotify, messenger, facebook og har bra batteritid og 4g. Kamera er ikke så viktig. Eller skaff deg 600 kr mer og kjøp en Huawei Honor 3c. Rimelig og fin tlf. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Om den mister batteriprosent mens du lader kan det godt være usb kabelen du lader med som er gåen. Prøvd en annen? 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Granti ? Opplevde akkurat samme problem med min iphone, fikk fiksa det på garanti. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Lumia 640 har jo også akkurat vært på tilbud til 1195,-. Regner med det kommer noe lignende om ikke alt for lengehttp://www.prisjakt.no/product.php?pu=3031792 Ellers har du jo LG Leonhttp://www.prisjakt.no/product.php?p=3079091 Lenke til kommentar
Bård Kolltveit Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Skaff deg penger og kjøp en skikkelig tlf du faktisk blir fornøyd med 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå