Frank Drebin Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hva med å ta en parkas fra Fjällräven, som ble nevnt tidligere? Noen eksempler jeg fant i farten som jeg synes ser bra ut: Yupik (4499,-) Polar Guide (4799,-) Arktis (6999,-) Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Hva med å ta en parkas fra Fjällräven, som ble nevnt tidligere? Noen eksempler jeg fant i farten som jeg synes ser bra ut: Yupik (4499,-) Polar Guide (4799,-) Arktis (6999,-) Takk, men Fjallraven gidder jeg nok ikke. Er heller ikke veldig populært blant befolkningen og i min aldersgruppe. Vil gjerne ha en av Goose, Woolrich eller PJS, som det går mest i, og som rett og slett ser best ut/finest ut. Men spm er; er det virkelig verdt å bruke 8500 på en PJS-jakke? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Hverken Woolrich, CG eller PJS er verdt prisen. Kjøp når dem er på 50% eller mer. PJS er kaldest & tynnest. Det er ikke noe status å ha disse merkene lengre. Endret 30. oktober 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Leo, i morgen drar du på det lokale kjøpesenteret der du bor, sitter på benk/café i én time og teller antall polarjakker du ser. Når en time har gått går du til nærmeste butikk og kjøper den jakken du har sett flest av. Problem solved - da får du jakken som er mest populær og alle kommer til å synes du er kjempekul siden du ikke skiller deg ut fra mengden. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå