Leo21 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Morn! Vinteren er snart kommet og det er kaldt ute på morgenen, så tenker da å gå til innkjøp av ny vinterjakke. Er forresten 18 år, gutt, pris er ikke viktig. Hva er "in"? Tenker Parajumpers, Goose, Woolrich og i den retningen der. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Har selv CG Chateau og er fornøyd med den. Den er ikke for varm, og har et fint snitt. Hvis jeg skulle kjøpt ny i dag ville jeg nok vurdert Woolrich. Når det gjelder hva som er "in" så stiller vel samtlige av jakkene du nevner likt, men det er nok flest som har CG. Etter min mening er det lite vits å kjøpe parajumpers om du ikke kjøper utelukkende fordi du liker selve jakken. Den er ikke særlig varm i forhold til CG, og da vil du sånn sett få mer for pengene ved å kjøpe CG, eventuelt Woolrich. Et annet merke som er bra, men dog ikke like kjent er Nobis. Like varm, om ikke varmere enn CG, men koster vel en del mer ca 9K+. Endret 19. oktober 2015 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Har selv CG Chateau og er fornøyd med den. Den er ikke for varm, og har et fint snitt. Hvis jeg skulle kjøpt ny i dag ville jeg nok vurdert Woolrich. Når det gjelder hva som er "in" så stiller vel samtlige av jakkene du nevner likt, men det er nok flest som har CG. Aha takker. Etter det jeg har sett så er det vel expedition Goose som brukes mest av? Hvorfor ville du kjøpt akkurat woolrich? Hvorfor f.eks Woolrich fremfor Parajumpers kodiak, som er minst like populær om dagen som CG. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Expedition var det veldig mye av for noen år siden, men tror det har jevnet seg litt ut nå. Grunnen til at jeg ville gått for Woolrich Arctic Parka idag er fordi jeg synes den har et fint snitt, og den er heller ikke for varm. CG Expedition f.eks er beregnet på -30C og lavere, og for de alle fleste i Norge blir det litt overkill. Parajumpers synes jeg gir lite value for pengene, og er ikke noe jeg ville kjøpt om jeg ikke likte designet veldig godt. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Expedition var det veldig mye av for noen år siden, men tror det har jevnet seg litt ut nå. Grunnen til at jeg ville gått for Woolrich Arctic Parka idag er fordi jeg synes den har et fint snitt, og den er heller ikke for varm. CG Expedition f.eks er beregnet på -30C og lavere, og for de alle fleste i Norge blir det litt overkill. Parajumpers synes jeg gir lite value for pengene, og er ikke noe jeg ville kjøpt om jeg ikke likte designet veldig godt. Synes egentlig parajumpers kodiak stikker seg ut. Veldig fint design, og middels varme. Men hvor fint er parajumpers på herre? Litt for gay? Eller passer det like bra for begge kjønn? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Hmm. Ser at det finnes to forskjellige Parajumper modeller. En Masterpiece og en Right Hand. Hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Masterpiece er serien som inkluderer de typiske modellene man gjerne ser mest av. Right Hand er en modell i den serien. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Masterpiece er serien som inkluderer de typiske modellene man gjerne ser mest av. Right Hand er en modell i den serien. Hvilken syns du er best på gutter? Etter det jeg har erfart så er vel right hand mer populært enn masterpiece? Bor ikke i en storby så er usikker på hvordan ståa er der vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Fy faen i helvete. Har ikke du forresten akkurat kjøpt deg ny jakke? Endret 27. oktober 2015 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Fy faen i helvete. Har ikke du forresten akkurat kjøpt deg ny jakke? Jo, men ikke parkas nei. Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Masterpiece er serien som inkluderer de typiske modellene man gjerne ser mest av. Right Hand er en modell i den serien.Hvilken syns du er best på gutter? Etter det jeg har erfart så er vel right hand mer populært enn masterpiece? Bor ikke i en storby så er usikker på hvordan ståa er der vet.Som jeg skrev så er ikke masterpiece én jakke, men en modellserie som inneholder blant annet Kodiak og Right Hand. Right Hand har aldri vært særlig populær andre steder enn i bolermiljøet og blandt eldre. Kodiak var den alle skulle ha. Ståa i en storby nå er at PJS er harry og kleint. Endret 28. oktober 2015 av August. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Masterpiece er serien som inkluderer de typiske modellene man gjerne ser mest av. Right Hand er en modell i den serien.Hvilken syns du er best på gutter? Etter det jeg har erfart så er vel right hand mer populært enn masterpiece? Bor ikke i en storby så er usikker på hvordan ståa er der vet.Som jeg skrev så er ikke masterpiece én jakke, men en modellserie som inneholder blant annet Kodiak og Right Hand. Right Hand har aldri vært særlig populær andre steder enn i bolermiljøet og blandt eldre. Kodiak var den alle skulle ha. Ståa i en storby nå er at PJS er harry og kleint. Så hvilke parkaser er det tenåringer bruker mest av i storbyene nå? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 CG, PJS, Woolrich og Fjellraven? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 CG, PJS, Woolrich og Fjellraven? Hvilke av de? Fra 1-4 i popularitet. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Ser ut som PJS er mest populært fortiden? Bor du langt utti hutti heita eller? Når jeg var på Findings Festivalen i år var det som å komme til PJS land! Haha! Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Ser ut som PJS er mest populært fortiden? Bor du langt utti hutti heita eller? Når jeg var på Findings Festivalen i år var det som å komme til PJS land! Haha! Fr.stad. PJS for damer da? Eller var det minst like populært hos menn? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Nei jeg ser mange menn med PJS også. Med ta helst av pelsen, for den er griseharry. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Nei jeg ser mange menn med PJS også. Med ta helst av pelsen, for den er griseharry. Så du vil si at PJS er den mest populære paraksen? Ta av pelsen? Det som gjør jakka bra da, uten pels blir den ikke særlig fin. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvilken jakke synes du selv er finest/ser kulest ut, Leo? 1 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvilken jakke synes du selv er finest/ser kulest ut, Leo? Er egentlig usikker, men er parkas. Er egentlig lysten på PJS men den er så dyr til å være en vanlig vinterjakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå