indahla Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kona og jeg har tenkt oss til Wroclaw i desember. Noen som har tips ang. hotel i byen med spa? Har funnet en del på nettet men vil gjerne ha tips fra noen som har vært der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bodde på Sofitel Wroclaw Old Town som hadde noen spa-fasiliteter, men brukte dem ikke. Bortsett fra bra beliggenhet er det ikke stort jeg husker fra hotellet. Husk å få med dere panoramaet! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Hva er panoramaet? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 En skikkelig 3D-opplevelse fra 1800-tallet. http://www.panoramaraclawicka.pl/?lang=en Man bør sikre seg billett så tidlig som mulig. Om man satser på "drop in" kan det bli veldig mye venting. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tok noen bilder også derifra. https://picasaweb.google.com/robertaas/WroclawOctober2013 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Takk for tipsene!! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Har du forresten tips ang. restauranter også? Vi liker rolige, halvdyre restauranter. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Var innom flere av det slaget, men klarer ikke finne navnet på dem. Den eneste jeg klarer finne igjen er en litt enklere cafe-lignende greie med god mat, Chatka Prys Jatkach. Det er mange forskjellige typer restauranter der, men jeg anbefaler å prøve en med polske spesialiteter. Vær også forberedt på at det er ganske mye folk ute i sentrum i helgene. Så ikke noe fyll og bråk, men det er mye folk der og det er mange restauranter som er fulle. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Og så må dere ikke glemme å se dere om etter smånissene som man finner overalt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, vi så de på bildene dine Da forsøker vi iallefall den. Bruker å booke tid på forhånd så da skal vi nok få bord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå