AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei, Startet på skolen i høst, og har blitt ganske interessert i ei jente i klassen. Hun er ganske sjenert, og det ser ikke ut som hun har ikke noen gode venner på skolen. Sitter typisk ofte alene i timen etc. Jeg tok kontakt med henne for ca. én måned siden. Snakket med henne på skolen, og adda henne deretter på Facebook. Vi har skrevet en del til hverandre på Facebook. Og vi har begge fortalt om oss selv og våre interesser etc. Vi har snakket litt om å reise et sted sammen. Jeg har som oftest åpnet samtalene, men hun har også startet samtaler med meg. Ikke så lenge etter vi ble kjent hadde vi ferie, og jeg spurte henne om hun hadde lyst til å gå en tur når ferien var over. Dette sa hun at hun hadde lyst til. Første dag etter skolen begynner så spør jeg henne om hun vil. Jeg spurte henne i en litt hektisk situasjon så hun fikk ikke svart der og da, så jeg sendte henne en melding om kunne si hvilken dag hun ville gå tur på, hvis hun fortsatt hadde lyst. Vi avtaler å treffes på søndag, for å gå tur eller se en film. Jeg har nok ikke vært helt laidback, typisk har jeg svart på snappsene hennes selv om hun ikke alltid har svart på mine etc. Så hun burde ha forstått at jeg er interessert i å bli bedre kjent med henne. På lørdag sender hun meg en melding og sier hun ikke kan allikevel, fordi hun må gå i en bursdag som hun hadde glemt. Dette er nok sant. Jeg svarte "okei, skjønner etc", og tenkte at hvis hun er interessert så ville hun foreslått en ny dag. Men det gjorde hun ikke. Jeg snakket rakst med henne på skolen idag, og da snakket vi løst og fast, men hun tok ikke opp noe om å treffes. Burde jeg spørre henne igjen om hun vil finne på noe, eller burde jeg tolke det dithen at hun ikke vil/er klar? Jeg kan legge til at vi er begge i starten av tjueårene, og at jeg ikke har vært i et forhold tidligere. Anonymous poster hash: 7870c...c58 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Patience, my friend. Ut ifra det du skriver så virker hun interessert, men også sjenert. Tror ikke du skal stresse med å spørre henne på nytt.. for det virker som dere prater mye uansett? 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 bare ta det litt rolig og ikke søk for mye kontakt, det er hennes tur til å ta initiativ oog du må la henne gjøre det du kan selvfølgelig hjelpe på litt men ikke alltid vær den som spør. Klart, er du en drømmecatch kan du gjøre hva du vil men somregel er det fint med litt frem og tilbake for å beholde spenningen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 TS her. Takk for svar begge to Har nok kjørt litt hardt på, pga. jeg har hatt veldig dårlig erfaring med å bruke alt for lang tid forrige gang jeg likte noen. Flørtet med ei jente, og hun tilbake, i ca. et halvt år uten å komme noen vei, og når jeg endelig fikk henne på tomannshånd så ville hun bare være venn. Men det høres fornuftig ut. Skal ta det litt rolig fremover Anonymous poster hash: 7870c...c58 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ikke bli sjokkert hvis hun ønsker deg som venn og ikke kjæreste. Jeg er i en litt lignende situasjon, men er mye mer laidback enn deg og tar ting som det kommer. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Det er jo en mulighet, hadde vært kjipt. Men når jeg inviterer henne med på tur/film etc, bare meg og henne så tror jeg hun skjønner at jeg er litt interessert. Jeg skal prøve å være litt mer laidback i en periode, men jeg kommer ikke til å la det gå lang tid før jeg velger om jeg gir det mer tid eller ikke. Anonymous poster hash: 7870c...c58 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Gi jernet og si at dere må få tatt den turen en dag. Om det skjærer seg så skjærer det seg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Dere unggutter må forstå at "laidback" aldri vil hjelpe dere, og for øvrig har du på ingen måte gått hardt ut i det du beskriver her. Hvis du vil ha noe må du jobbe for å få det, en kvinne bestemmer seg 5 sekunder etter at hun har sett deg om du er kjærestemateriale eller ikke, det beste du kan gjøre er å bare finne ut hva hun bestemte seg for så raskt som mulig så du kan fortsette fra der. Hvis hun liker deg(som mer enn venn) har du ingenting å tape på å presse på, hvis hun ikke liker deg finner du det ut fortere og kan unngå å kaste bort tid på henne. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 TS her. Takk for svar! Spurte hva hun skulle til helgen, og nevnte igjen at vi måtte få tatt den turen, og når jeg spurte når det passet for henne så sier hun bare "når det er bra vær..." La opp til at vi kunne gjort det i helgen. Med utgangspunkt i det svaret virker det som hun ikke har så mye interesse. På den andre siden så snakker vi om alt mulig. Hun husker godt hva vi har fortalt hverandre, spør og graver. Jeg føler at vi er ganske like, så derfor jeg vil bli bedre kjent med henne. Jeg tenker hva har jeg egentlig å tape? Møter henne ikke før etter helga, så har lyst å sende henne en melding å spørre om vi skal finne på noe i løpet av helga. Egentlig litt som et siste forsøk- altså hvis hun ikke vil eller det igjen ikke passer, så heller bare slutte å kontakte henne helt og gå videre, ikke bruke mer tid på dette. Noen tanker? Anonymous poster hash: 7870c...c58 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) . Endret 22. oktober 2015 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Ikke bli sjokkert hvis hun ønsker deg som venn og ikke kjæreste. Jeg er i en litt lignende situasjon, men er mye mer laidback enn deg og tar ting som det kommer. Han er friendzoned. TS her. Takk for svar! Spurte hva hun skulle til helgen, og nevnte igjen at vi måtte få tatt den turen, og når jeg spurte når det passet for henne så sier hun bare "når det er bra vær..." Anonymous poster hash: 7870c...c58 Hvis hun hadde vært interessert i deg så hadde hun foreslått noe annet som ikke var en tur utendørs, eller uansett annet. Når ei jente ikke prøver hardt å tilbringe tid med deg, så er du friendzoned. Beklager. Endret 23. oktober 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Min venn, kom deg videre. Hun er ikke interessert. Ingenting som tyder på det ut i fra det du skriver. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 På en annen side så kan ikke et siste forsøk skade, mulig det blir lettere å legge henne bak seg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Alltid bedre å la henne si stopp enn å satse på at man tolker hennes signaler riktig, hvis hun sier "når det er bra vær..." ringer du opp en dag det er bra vær og sier "I dag er det bra vær!". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Takk for innspill Kommer til å spørre en gang til. Hun er jo veldig sjenert så kan jo være hun kvier seg litt for å treffes. Om ikke det så er det godt for meg selv å vite at det helt sikkert ikke kommer til å bli noe, for å legge det bak meg. Og at jeg ikke har tolket signalene hennes feil som Civilix sier. Anonymous poster hash: 7870c...c58 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Men da må du ikke spørre, da må du fortelle. Du må fortelle henne at dere to skal finne på noe første dagen hun ha fritid til overs. Og husk at det er hennes tap om hun går glipp av deg. En skal aldri mangle baller når det kommer til å gjøre kur til kvinner. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 (TS) Det ble tur, gode samtaler idag og klem idag! Blir spennende fremover Anonymous poster hash: 7870c...c58 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå