Moskus Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Dette skyldes flere ting som ikke fungerer optimalt i Edge: * Hakkete scrolling i lange nettsider, inkludert lange tråder her i forumet. * Manglende støtte for plugins. Selv AdBlock som var innebygget uten behov for plugin i Explorer. * Nettsider som ikke fungerte, inkludert dette forumet. Logg inn-knappen manglet. Jeg måtte ta en omvei via en forumtråd for å kunne logge inn. * Noen ganger henger den i et minutt. Jeg er helt enig i at plugin-støtten er utrolig irriterende, men jeg stiller meg litt spørrende til de andre: På de maskinene jeg har prøvd (og det er en del) så har Edge den smootheste scrollingen av alle. Ved bruk av touch er dette enda mer påfallende. Nå bruker jeg Firefox og scrollingen er overraskende mye dårligere enn Chrome og Edge. Jeg ser flere sier at "nettsider ikke fungerer". Men jeg får konfigurert Azure (som nevnt som et problem over) og logget inn på forumet uten større problemer. Heng på et minutt høres rart ut. Kan det ha en sammenheng med hvilken nettside® du har åpent? Kan jo være en bug i et script eller script-motoren i Edge som slår den ut. At ikke synking er på plass/ ikke fungerer har jo muligens noe med at mobil versjonen ikke er fullført enda? Det er vel uansett ikke den tjenesten de burde legge inn kun 10 minutter før release... Sync mellom to Windows 10-maskiner er jo heller ikke på plass, så det er ikke begrenset til mobil-versjonen. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Grunnen til at Edge er såpass "smooth" til scrolling er vel fordi Win 10 skal fungere like godt på en tablet, som på laptop, mobil og spessielt MS Surface. Hadde tidligere problemer med Azure for å vise fakturaer, forbruk osv. Noe som jeg synes burde være på plass, det kan godt være at det har blitt forbedret nå. Men har benytte IE til dette formålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå