Snylter Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hvis bremseskiven ikke er festet til navet, så virker ikke bremsene.På biler med løse hjulbolter er det nettopp dem som fester bremseskiven til navet... Hæ? Det har jeg aldri vært borti på noen av de bilene jeg har hatt. (Med både hjulmutre og -bolter.) Javel, da lærte jeg noe i dag og. Nok en ting å sette på sjekklista for bilkjøp. Fint at du får lært noe nytt, særlig etter å ha vært så bråsikker. Det er ingen grunn til å ha det på sjekklista for bilkjøp? Det er jo ikke noe risikomoment på noen som helst måte. Det er ikke alle biler med bolter dette gjelder, men noen gjelder det for og da blant annet en del modeller fra Audi og Volkswagen. 2 Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Har søkt litt på ebay for å finne sånn plast pinne men klarer ikke å finne det. Har du tips til hva det heter på engelsk? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Har du tips til hva det heter på engelsk? Søk etter: Wheel Stud Mounting Tool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå