ilpostino Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har en Bosch PSR 18v drill som jeg kjøpte for to år siden. Det er to batterier til denne. Jeg vurderer å kjøpe en 18v sirkelsag ala denne. Er det noen som vet om batterier til drillen kan brukes på sirkelsagen? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ser ut for at du kan bruke sirkelsagen som heter Bosch GKS 18 V Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 I linken står det "Ett batteri til alle apparater i 18 Volt-familien", men det virker som de ikke holder den lovnaden. Det må visstnok være inne i "Power 4 All"-systemet for å passe. Akkurat den sagen du linker ser ut til å passe til drillen din. Heldigvis er kontaktene til det inkompatible systemet veldig annerledes så man ser med en gang at det ikke er i nærheten av å passe rent fysisk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ser ut for at du kan bruke sirkelsagen som heter Bosch GKS 18 V Tviler da GKS er proff utgaven, mens PSR er forbruker utgaven Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 I linken står det "Ett batteri til alle apparater i 18 Volt-familien", men det virker som de ikke holder den lovnaden. Det må visstnok være inne i "Power 4 All"-systemet for å passe. Akkurat den sagen du linker ser ut til å passe til drillen din. Heldigvis er kontaktene til det inkompatible systemet veldig annerledes så man ser med en gang at det ikke er i nærheten av å passe rent fysisk. De holder det de lover De har flere 18 volt familier, 1 forbruker 1 proff og en trådløs lading 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Nei, de skriver 18V-familien i entall. Ikke som om det fantes flere 18V-familier hos Bosch. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Nei, de skriver 18V-familien i entall. Ikke som om det fantes flere 18V-familier hos Bosch. Så, når jeg skriver familien Hansen, så er det kun en familie som heter Hansen? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 "Batteriet passer til alle i Hansen-familien i Boschveien 18V" - Ja, når de skriver det slik så mener jeg det er villedende om det plutselig viser seg å bo tre familier med Hansen til etternavn i Boschveien 18V. F.eks en Hansen-familie i hver etasje i Boschveien 18V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå