AfterGlow Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Microsoft jobber med avansert kamera som kan se «gjennom» gjenstander.Snart kan mobiltelefonen din få «supersyn» Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ah... Artikler som starter med "snart kan..." gjør meg alltid så optimistisk og utålmodig. Noen som fremdeles venter på krystalldiskene som snart kom i 1997 forresten? 4 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 "Microsoft jobber med avansert kamera som kan se «gjennom» gjenstander." Det stemmer ikke med hva artikkelen forteller. Det kan derimot trenge dypere inn i overflaten på en del objekter, og organiske objekter som frukt og grønt er godt egnet til slikt da de i varierende grad er delvis gjennomsiktig for forskjellige bølgelengder. Det samme gjelder hud og vev i noe varierende grad. Det er ikke det samme som å se gjennom gjenstander, da ville man kunne sett hva som ligger bak dem. Hvor mange fingre holder jeg opp bak ryggen? Åh, har nøklene falt nedimellom putene? Dette kameraet hjelper ikke med sånt. 1 Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ah, dersom dette kan gjøre det enklere å plukke ut avocado som er passe moden er det virkelig et stort skritt for menneskeheten! Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 "Microsoft jobber med avansert kamera som kan se «gjennom» gjenstander." Det stemmer ikke med hva artikkelen forteller. Det kan derimot trenge dypere inn i overflaten på en del objekter, og organiske objekter som frukt og grønt er godt egnet til slikt da de i varierende grad er delvis gjennomsiktig for forskjellige bølgelengder. Det samme gjelder hud og vev i noe varierende grad. Det er ikke det samme som å se gjennom gjenstander, da ville man kunne sett hva som ligger bak dem. Hvor mange fingre holder jeg opp bak ryggen? Åh, har nøklene falt nedimellom putene? Dette kameraet hjelper ikke med sånt. Jeg er temmelig sikker på at den kan se gjennom glass, så helt usant er det vel ikke 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 "Microsoft jobber med avansert kamera som kan se «gjennom» gjenstander." Det stemmer ikke med hva artikkelen forteller. Det kan derimot trenge dypere inn i overflaten på en del objekter, og organiske objekter som frukt og grønt er godt egnet til slikt da de i varierende grad er delvis gjennomsiktig for forskjellige bølgelengder. Det samme gjelder hud og vev i noe varierende grad. Det er ikke det samme som å se gjennom gjenstander, da ville man kunne sett hva som ligger bak dem. Hvor mange fingre holder jeg opp bak ryggen? Åh, har nøklene falt nedimellom putene? Dette kameraet hjelper ikke med sånt. Jeg er temmelig sikker på at den kan se gjennom glass, så helt usant er det vel ikke Åh, ja sånn sett ja. Da slår den jo alle andre kameraer. Flott med sånne nyvinninger. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Blir den å kunne se gjennom klær? Hehe Da blir det kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg